Janosik72 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Jako ze chcialem miec szybowca tylko na zbocze to zamowilem sobie ten http://www.modelmaniacsonline.co.uk/products.php?CatID=423&SubCatID=425&ProductID=7575&Title=Windrider+Fox+EPP+Glider&ManCode=A-WINFOX Dzis przyszedl :jupi: i tak to wyglada http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3832 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3833 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3834 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=3835 Model bardzo ciekawy , platy sa wzmocnine weglem zatopionym w epp laczone na rurke weglowa wyposazenie jakie wkladam do tego wysokosc servo standart lotki 2 serva tg9e tu jestem ciekaw bo w specyfikacji stoi ze serwa pracuja na 4,8 V a ja uzywam lipoli a bec to bedzie regulator nie wiem czy serva wytrzymaja napiecie 6V ze steru kierunku zrezygnowalem na zbocze mysle ze nie bedzie mi potrzebny :wink: Teraz mam pytanie , czy moze ktos wie gdzie w tym modelu jest srodek ciezkosci bo instrukcja to jedna kartka i nie jest nigdzie to napisane rozpietosc modelu to 1675mm i na koniec link do filmu jak to niby lata Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Teraz mam pytanie , czy moze ktos wie gdzie w tym modelu jest srodek ciezkosci bo instrukcja to jedna kartka i nie jest nigdzie to napisane A nie prościej skorzystać z jakiegoś programu do obliczania SC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrroberto Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 fajny fajny i powinien fajnie latac. Dane producenta podaja 5cm od krawedzi natarcia ale posiadacze tego szybowca mowia ze lepiej lata jak przesunie sie go troche do przodu. daj na 5cm a potem dowazysz sobie empirycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Dzieki Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Widzę że wszystkie fox-y w tej wielkości wyskakują z jednej formy to już chyba 5 którego widzę z identycznym podziałem elementów i rozkładem wyposażenia. Zmienia się tylko nazwa sprzedawcy i materiał z którego model jest wykonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba r. Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 ten chyba ma skrzydło inne, trochę węższe, bardziej makietowe od reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Widzę że wszystkie fox-y w tej wielkości wyskakują z jednej formy to już chyba 5 którego widzę z identycznym podziałem elementów i rozkładem wyposażenia. Zmienia się tylko nazwa sprzedawcy i materiał z którego model jest wykonany A właśnie, że nie! Model jest zaprojektowany od zera przez kolesia - Ming Lou. Cały proces tworzenia można sobie znaleźć na rcgroups.com Miałem foxa z Hype ale w porównaniu z foxem windridera to zwykły banan Windriter to chiquita :mrgreen: Smukły kadłub i makietowe skrzydła. Fox z Hype ma przerośnięte szerokie skrzydła i grubaśny kadłub niczym karp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A moj foxik pieknie pomyka na zboczu od 3m/s do 12m/s tylko trzeba lekko dowazyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Mój jest sporo doważony. W rurki w skrzydłach wkleiłem pręty węglowe, w kabince dałem ołów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.