esceta Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Przepraszam,że się podpinam do tematu. Mam dwa pytania : - co można dodać do płynu dymowego aby dym był innego koloru niż biało-szary ? - czy jest jakiś sposób na wyczyszczenie aluminiowych tłumików ?
pietka Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Do czyszczenia aluminium jest strasznie mocny środek Grease strip Plus. Niestety w opakowaniach 5 Litrowych, ponieważ jest przeznaczony do usuwania ciężkich przypaleń w gastronomii. I jeśli to nie dural to spowoduje lekkie zmatowienie powierzchni _ ( soda kaustyczna). Co do koloru- to dodaje się jakieś związki metali, ale nie powiem dokładnie- czytałem coś kiedyś na jakimś forum o dymach na pokazach lotniczych grup akrobacyjnych. Jak znajdę to podeślę link.
Nielot Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Wlot i umiejscowienie dyszy dymu nie jest zły.Spadek obrotów po włączeniu pompy mam zawsze i na oryginalnych tłumikach jak i na moich "patentach". W benzynie nie jest konieczne stosowanie wężownicy podgrzewającej. A co do średnicy dyszy to 1mm jest ok. Opisałem na forum wszystkie stosowane receptury mieszania olejów napędowych, nafty, olejków dla dzieci itp. więc poszukaj. Używałem oczywiście i fabrycznych płynów ale kieszeń boli a efekt nie jest aż tak widoczny z wyjątkiem czystego modelu. Zawór jednokierunkowy jest (tak jak koledzy piszą obowiązkowy). Stosuję jeszcze taki ręczny zawór dławiący dla "doregulowania" efektu. Oleju napędowego idzie dużo! ok.600ml na cztery, może pięć minut.A pogoda jest faktycznie Twoim przeciwnikiem. Nie ma temperatury tłumika, nie ma dymu. To moje osobiste doświadczenia dwóch pomp w dwóch modelach z silnikami 80 i 50 cm. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.