Janosik72 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Kiedyś spaliłem regulator 12A Przy jakimś silniku tp co brał max 15 AA kto podpina slabszy regulator niz max silnika? :mrgreen: Dam Ci przyklad gdy nie ma problemu w takiej konfiguracji: zakladasz malutkie smiglo , ale tu sie nasuwa pytanie po kiego czorta mi tak mocny silnik jak zaczynam go ograniczac wielkoscia smigla? I kto normalny blokuje wlaczony silnik? Jan
Fotograf Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 słuchajcie... no więc dziś polatałem sobie normalnie na ori regulatorze no i na pakiecie 3s... wpierw winda niezbyt wysoka 3 podejścia do lądowania (bo wiało a mam przed domem mało miejsca na lądowanie) no i sprawdziłem czy jest gorący... okazało się, że spoko... Zrobiłem jeszcze parę wind na tym zestawie i bez problemu... No i teraz pytanie - jak to możliwe, że mój org regulator działa pod 3s :roll: Bo jak czytam Wasze odpowiedzi to wynika, z nich, że na 3s to nawet nie pójdzie :wink:
lukas 39 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 '' ,,No i teraz pytanie - jak to możliwe, że mój org regulator działa pod 3s'' Jednak nie działa! producent wyraznie pisze że 2s, pytałeś wiele razy i wiele razy odpowiadano abyś zmienił regulator jeżeli chcesz latać na 3s :roll: coś mi sie nie chce więrzyć żeby ten stokowy miał taki pobór mocy!albo żle mierzysz albo masz coś nie tak z okablowaniem. :evil:
Fotograf Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 Jednak nie działa! producent wyraznie pisze że 2s no ale co z tego że producent pisze... mi model lata wyśmienicie na zestawie 3s i regulatorze oryginalnym... coś mi sie nie chce więrzyć żeby ten stokowy miał taki pobór mocy!albo żle mierzysz albo masz coś nie tak z okablowaniem. działa i ma taki pobór mocy przy 3s oczywiście... latałem trochę ale nie obciążałem go na maxa... parę wind na obrotach na prawie na max lub na max przez jakiś krótszy czas... jutro jadę do Władysławowa do pracy... Ale wezmę model ze sobą i 3 aku... jak będą dogodne warunki pojadę z bratem po pracy i będziemy latać na 2 asw a i zrobiłem otwory by kabina się lepiej wentylowała zobaczymy jak to wpłynie na regulator...
kakis_cro Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Wystarczy zablokować silnik i dać gaz na max i kilka s i masz rygiel tak gorący ze jajka można smażyćMam regulator Jeti Eco i gdy nastąpi zblokowanie śmigła np. przy krecie reg natychmiast odcina prąd i nie ma opcji żeby się spalił
Marcin K. Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 A kto podpina slabszy regulator niz max silnika? :mrgreen: Nie wiedziałem ile max bierze silnik:PI kto normalny blokuje wlaczony silnik? To podałem tylko przykład jak spalić regulator 30A. Bardzo hardcorowy:)Mam regulator Jeti Eco i gdy nastąpi zblokowanie śmigła np. przy krecie reg natychmiast odcina prąd i nie ma opcji żeby się spalił Jeti Eco to juz lepsze regulatory i maja ograniczenia i automatycznie odcinają napięcie na regulator. Przy tańszych regulatorach bardzo rzadko jest to spotykane
Ragi Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 bo wiało a mam przed domem mało miejsca na lądowanieWiem, ze OT, ale tego nie a się spokojnie przeczytać :evil: Kiedy masz zamiar zmienić miejsce do latania? Pewnie będzie "mądry Polak po szkodzie" :roll: Edit: Pozdrawiam.
Fotograf Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Wiem, ze OT, ale tego nie a się spokojnie przeczytać :evil: Kiedy masz zamiar zmienić miejsce do latania? Pewnie będzie "mądry Polak po szkodzie" :roll: no można jeździć na loty i lubię wybrać się gdzieś na pole polatać nisko nad głową... Ale obecnie w pobliżu na wszystkich polach roślinki rosną i nie chce ich deptać... Poza tym latanie z kamerką nad terenem zabudowanym jest o wiele ciekawsze... A zawsze latam z kamerką co daje później ciekawe relacje np z podchodzenia do lądowania 6 raz np Dobra ale chciałem coś innego napisać: - kupiłem jeszcze jeden regulator (ten sam 30A)... - nic się nie grzeje (bateria po locie jest o wiele cieplejsza niż regulator) - ten oryginalny regulator nie dawał przy 3s takich wysokich obrotów na silnik więc śmiem sądzić, że on normalnie pracuje przy 3s ale nie wykorzystuje wyższego napięcia... - ale stwierdzam, że jeśli ktoś chce wymienić baterie z 2s na 3s to warto bo jest trochę większy ciąg no i starcza przy tej samej pojemności na dłużej... to wszystko nie wyssałem z palca i nie powiedział mi ktoś znajomy - sam to doświadczyłem wiec proszę nie dyskutować :wink: Jakby co to piszcie A co do mojego nowego asw 28 to już pierwsze koty za płoty (krecik wyśmienity)... Uderzyłem w wysokie drzewo (aż się jena gałąź złamała) no i spadł z kilkunastu metrów na ziemię... Wbił się na 10 cm w glinę no i trochę jest kadłub od tego walnięcia pęknięty... Od uderzenia w drzewo jest końcówka skrzydła oderwana i pęknięte skrzydło... Kamerka tak dostała, że karta pamięci wyskoczyła i nie zapisała tego lotu i LĄDOWANIA Ale spoko - klej mam i już się modelik skleja... Jutro będę znowu latał
pmaverick Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 A pokażesz te filmiki? Bo stalem kiedys przed wyborem kupna ASW28 i EG pod kamerke wlasnie i jak zobaczylem jak ASW ledwo daje rade to kupilem EG. Chetnie zobacze twoje wyczyny nagrane z powietrza.
Marcin K. Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Tu jest mój film z pokładu ASW28 Zasilanie 3s 2200mah
Puchaty Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 pomocy od kilku dni jestem posiadaczem ASW 28 pelikana kupiłem wersje z aparaturą , po złożeniu całości okazuje się że silnik nie reaguje, na pakiecie zasilającym jest 3,7V a opis mówi 7,4V między regulatorem a silnikiem nie ma napięcia co robić?? jak zdiagnozować przypadek?? nie wspomnę już o braku instrukcji w języku polskim..
Janosik72 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 pewnie masz walnieta jedna cele i stad to napiecie , regulator nie czyta prawidlowego napiecia i wszystko stoi :x Jak masz mozliwosc podlaczenia innego akumulatora to sprawdz co sie bedzie dzialo , fabryczny regulator czyta 2S czyli od 6 do 8,4V Pozdrawiam i zycze zlikwidowania problemu Jan
Łukasz K. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Witam czy pakiet Energy EC 7,4V 2600mAh 12C nie będzie za duży do tego modelu?
mikon Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam czy pakiet Energy EC 7,4V 2600mAh 12C nie będzie za duży do tego modelu? Będzie za duży. Szukaj pakietu bliskiego do oryginalnego (z tego co pamiętam, było to ok. 1100mAh) - raz że jest mało miejsca, dwa że model jest wrażliwy na wyważenie. Pozdr., Michał
Marcin K. Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ALe jak dobrze wyważysz model to będzie latał ok. ja do mojego ASW wrzuciłem 3s 2200mah zippy i musiałem pół kadłuba wydrażyć, pakiet kończył sie w połowie cięciwy płata ale latał wyśmienicie!
Łukasz K. Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ALe jak dobrze wyważysz model to będzie latał ok. ja do mojego ASW wrzuciłem 3s 2200mah zippy i musiałem pół kadłuba wydrażyć, pakiet kończył sie w połowie cięciwy płata ale latał wyśmienicie! Czyli gdzie mniej więcej ten pakiet umieścić?
Janosik72 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 to jest za duzy (ciezki)pakiet do tego modelu !!! Jan
Marcin K. Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Wiem :] ale jak hardcore to na stówęŁukasz K., serwa musiałem wypchnąć na zewnątrz kadłuba. tak ze ich :ass: była równa z linią kadłuba a reszta wewnątrz. Pakiet był w pozycji pionowej i jakoś tak zamocowany ze wszystko o dziwo działało. Nie posiadam zdjęć. gdzieś w tym temacie jest mój filmik z pokładu asw, miałem wtedy zamontowany ten pakiet. na foto widać jak serwa wystają. tutaj jest trochę o moim http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=22332&start=0
Łukasz K. Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Już wymieniłem na 900 mah-teraz trochę za mały,ale mam tylko jeden pakiet do tego modelu,i jechać na lotnisko z jednym pakietem to nie bardzo
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.