Meloonik Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Taki : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_19_375&products_id=4606 Sprawdziłem każdą faze i jest ok więc nie mam pomysłu ;/
mazur Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Taki : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_19_375&products_id=4606 Sprawdziłem każdą faze i jest ok więc nie mam pomysłu ;/ Należy zdjąć koszulki na przewodach bo pod nimi może być pęknięty jeden z przewodów. Zdejmij koszulkę odkryje ci się wiązka tu przykład, że pod koszulką jest więcej przewodów http://fast-results.com/lnl/Interpretacja.htm
Meloonik Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 rozebralem zdjalem koszulki tak rozebralem silnik ze moglem nawijac zwoje od nowa sprawdzalem czy nie sa przerwane i nic.
mazur Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 rozebralem zdjalem koszulki tak rozebralem silnik ze moglem nawijac zwoje od nowa sprawdzalem czy nie sa przerwane i nic.Sprawdź teraz każdą parę przewodów z osobna, porządnie odizoluj końcówki przewodówz lakieru i przylutuj ponownie konektory. Jeżeli problem będzie nadal to moje pomysły się skończyły..
mazur Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 rozebralem zdjalem koszulki tak rozebralem silnik ze moglem nawijac zwoje od nowa sprawdzalem czy nie sa przerwane i nic. Sprawdź teraz każdą parę przewodów z osobna, porządnie odizoluj końcówki przewodówz lakieru i przylutuj ponownie konektory. Jeżeli problem będzie nadal to moje pomysły się skończyły. Może regulator nie daje 1 z faz? Ja się poddaję.
Meloonik Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 lutowałem wymieniłem kable. sprawdzałem i to samo bez obciazenia super jak dam smiglo lipa ;/ zalozylem smiglo 7x6 i nic to samo. takze ja tez sie poddaje biore nowy silnik jak nie silnik kupuje nowy regiel.
mazur Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 lutowałem wymieniłem kable. sprawdzałem i to samo bez obciazenia super jak dam smiglo lipa ;/ zalozylem smiglo 7x6 i nic to samo. takze ja tez sie poddaje biore nowy silnik jak nie silnik kupuje nowy regiel.Sprawdź jeszcze regiel - wychodzące przewody poza tym znam przypadek, że regiel od śniegu trochę się zawilgocił i też nie podawał fazy,
Cimek Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 Melonik ,prawdopodobnie masz wade fabryczną... Ten silnik zakupilem jako pierwszy w karierze modelarstwa, po przylutowaniu Goldów (przez doświadczonego modelarza) Przerywał, gdy zadzwoniłem do sklepu to powiedzieli mi tak jak napisalem wyżej wada fabryczna.
bzik4 Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 a sprawdź czy trzymając za propsawer da się obrócić rotorem - chodzi mi o to czy przypadkiem oś nie ślizga się w rotorze
tomekr Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Ja miałem podobne problemy, jak wyklejały się magnesy, ale objawiało się to dopiero przy chodzącym silniku, dopiero przepychanie i poszturchiwanie magnesów dało odpowiedź który się rusza
Meloonik Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 właśnie się nie ślizga sprawdzałem jutro ściągam silnik i popukam w te magnesy zobaczę
sławek Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Podłącze sie do tematu-posiadam silnik Towerpro 2406-20 ,śmigło 8x4 regler 20A też Towerpro i mam to samo co koledzy-przy max obrotach słychać coś jak połączenie zgrzytu z piskiem ,silnik staje,dopiero ponowne danie gazu drążkiem ponownie budzi silnik.Sprawdzałem silnik ze śmigłem 7x6 i to samo. Nic się nie ślizga,wszystko dokręcone,polutowane ,magnesy nie latają-qrcze nie wiem jak w locie bo jeszcze nie latałem na tym silniku -martwi mnie to podwójnie bo nabyłem jeszcze takie dwa silniki do modelu i ewentualna asymetria powstała na skutek takiego zachowania sie jednego z silników może zakończyć się smutno dla samolotu dwusilnikowego Temat ten widzę że nie doczekał się ostatecznych wniosków i odkryć problemu ,może moje przypomnienie się coś zmieni? PS bez śmigła silnik wchodzi na max bez problemów
tomekr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Mogę jeszcze podpowiedzieć, tyle, że może za cienki jest pierścień stalowy wirnika, miałem podobny przypadek w silniku, który obecnie jest w ParkMasterze. Silnik ten ma dodatkowo doklejony wzmacniający pierścień stalowy - po jego doklejeniu zgrzyty i obcieranie silnika ustąpiło. Objaw był taki, że silnik po locie przycierał gdzieś, po wyczyszczeniu silnika z opiłków chodził luźno, ale po locie temat się powtarzał. http://rapidshare.com/files/351600699/A123wParkMasterze.jpg.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.