Skocz do zawartości

Dziwny problem z silnikiem.


Drako_27

Rekomendowane odpowiedzi

Taki : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_19_375&products_id=4606

 

Sprawdziłem każdą faze i jest ok więc nie mam pomysłu ;/

Należy zdjąć koszulki na przewodach bo pod nimi może być pęknięty jeden z przewodów. Zdejmij koszulkę odkryje ci się wiązka tu przykład, że pod koszulką jest więcej przewodów http://fast-results.com/lnl/Interpretacja.htm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebralem zdjalem koszulki tak rozebralem silnik ze moglem nawijac zwoje od nowa sprawdzalem czy nie sa przerwane i nic.

Sprawdź teraz każdą parę przewodów z osobna, porządnie odizoluj końcówki przewodówz lakieru i przylutuj ponownie konektory. Jeżeli problem będzie nadal to moje pomysły się skończyły..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozebralem zdjalem koszulki tak rozebralem silnik ze moglem nawijac zwoje od nowa sprawdzalem czy nie sa przerwane i nic.

Sprawdź teraz każdą parę przewodów z osobna, porządnie odizoluj końcówki przewodówz lakieru i przylutuj ponownie konektory. Jeżeli problem będzie nadal to moje pomysły się skończyły. Może regulator nie daje 1 z faz? Ja się poddaję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lutowałem wymieniłem kable. sprawdzałem i to samo bez obciazenia super jak dam smiglo lipa ;/ zalozylem smiglo 7x6 i nic to samo. takze ja tez sie poddaje biore nowy silnik jak nie silnik kupuje nowy regiel.

Sprawdź jeszcze regiel - wychodzące przewody poza tym znam przypadek, że regiel od śniegu trochę się zawilgocił i też nie podawał fazy,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podłącze sie do tematu-posiadam silnik Towerpro 2406-20 ,śmigło 8x4 regler 20A też Towerpro i mam to samo co koledzy-przy max obrotach słychać coś jak połączenie zgrzytu z piskiem ,silnik staje,dopiero ponowne danie gazu drążkiem ponownie budzi silnik.Sprawdzałem silnik ze śmigłem 7x6 i to samo. Nic się nie ślizga,wszystko dokręcone,polutowane ,magnesy nie latają-qrcze nie wiem jak w locie bo jeszcze nie latałem na tym silniku -martwi mnie to podwójnie bo nabyłem jeszcze takie dwa silniki do modelu i ewentualna asymetria powstała na skutek takiego zachowania sie jednego z silników może zakończyć się smutno dla samolotu dwusilnikowego :)

Temat ten widzę że nie doczekał się ostatecznych wniosków i odkryć problemu ,może moje przypomnienie się coś zmieni?

PS bez śmigła silnik wchodzi na max bez problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę jeszcze podpowiedzieć, tyle, że może za cienki jest pierścień stalowy wirnika, miałem podobny przypadek w silniku, który obecnie jest w ParkMasterze. Silnik ten ma dodatkowo doklejony wzmacniający pierścień stalowy - po jego doklejeniu zgrzyty i obcieranie silnika ustąpiło. Objaw był taki, że silnik po locie przycierał gdzieś, po wyczyszczeniu silnika z opiłków chodził luźno, ale po locie temat się powtarzał.

 

http://rapidshare.com/files/351600699/A123wParkMasterze.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.