magdal Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Witajcie, co prawda nie jestem modelarzem, ale chciałabym się o tym czegoś więcej dowiedzieć, gdyż mój narzeczony się tym zajmuje i nie zawsze rozumiem co do mnie mówi.. ..coś o silnikach, kabelkach, śmigłach, co i jak przerobić w modelu, a ja jestem zielona w tym temacie. Póki co zajmuję się robieniem zdjęć i kręceniem filmików gdy Jego modele szybują po niebie 8) Baxter12 napisał (w jakimś wątku): "Przemyśl to nie badz dupa, w związku kazdy ma prawo do realizowania się. Jeżeli druga strona tego nie rozumie, nie wróżę Wam najlepiej na przyszłość. Małe mieszkanie, dziecko, brak kasy, to nie jest wytłumaczenie, My mieszkamy z małym bączkiem na 24 metrach, nie mam warsztaru, nie mam imadła, nie mam piłki włosowej. Rozkładam się, kilka razy w tygodniu, lub w sobotni wieczór, na stole w dużym pokoju, moja Misia oglada film, Bączek zasypia, a ja sobie dłubię. Potem biorę miotełkę, odkurzacz, i robię porządek... Latałem w związku z tym tylko ARFami, w domku robiłem depronowce, lub orzeszki. Teraz mam na warsztacie Eldera 40, jest o nim wątek, możesz fotki obejżeć. Panowie, bedzie Wam czegoś brakować, bedziecie sfrustrowani, niezrealizowani. A ta frustracja za kilka lat eksploduje. Nie warto. Wierzcie mi.... Ja się tak właśnie szczęśliwie rozwiodłem.." I tu się z Tobą baxter12 zgodzę, nie można rezygnować z tego co się lubi! Dlatego właśnie tu jestem by zrozumieć i mieć kolejny wspólny temat z moim facetem. ale się rozpisałam.. Pozdrawiam serdecznie Magda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 powitać bardzo milo ze są jeszcze takie kobiety! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...