Skocz do zawartości

Witajcie


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, co prawda nie jestem modelarzem, ale chciałabym się o tym czegoś więcej dowiedzieć, gdyż mój narzeczony się tym zajmuje i nie zawsze rozumiem co do mnie mówi.. :P ..coś o silnikach, kabelkach, śmigłach, co i jak przerobić w modelu, a ja jestem zielona w tym temacie. Póki co zajmuję się robieniem zdjęć i kręceniem filmików gdy Jego modele szybują po niebie 8)

 

 

Baxter12 napisał (w jakimś wątku):

 

"Przemyśl to nie badz dupa, w związku kazdy ma prawo do realizowania się. Jeżeli druga strona tego nie rozumie, nie wróżę Wam najlepiej na przyszłość. Małe mieszkanie, dziecko, brak kasy, to nie jest wytłumaczenie, My mieszkamy z małym bączkiem na 24 metrach, nie mam warsztaru, nie mam imadła, nie mam piłki włosowej. Rozkładam się, kilka razy w tygodniu, lub w sobotni wieczór, na stole w dużym pokoju, moja Misia oglada film, Bączek zasypia, a ja sobie dłubię.

Potem biorę miotełkę, odkurzacz, i robię porządek... Latałem w związku z tym tylko ARFami, w domku robiłem depronowce, lub orzeszki. Teraz mam na warsztacie Eldera 40, jest o nim wątek, możesz fotki obejżeć. Panowie, bedzie Wam czegoś brakować, bedziecie sfrustrowani, niezrealizowani. A ta frustracja za kilka lat eksploduje. Nie warto.

Wierzcie mi.... Ja się tak właśnie szczęśliwie rozwiodłem.."

 

I tu się z Tobą baxter12 zgodzę, nie można rezygnować z tego co się lubi!

Dlatego właśnie tu jestem by zrozumieć i mieć kolejny wspólny temat z moim facetem. :D

 

 

ale się rozpisałam.. :P

 

Pozdrawiam serdecznie

Magda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo się zaczerwienie.. :D

Zawstydzisz się bo się zaczerwieniłaś, czy zaczerwienisz się bo się zawstydziłaś? :wink: :mrgreen: .

 

Witaj na forum :) . A Twojemu Narzeczonemu trzeba pogratulować, że taki Skarb mu się trafił :D .

Życzę Wam mnóstwa frajdy z dzielenia wspólnej pasji :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach