tytan12 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam,jako ze zima nam dokucza,wykopałem w piwnicy dwa zalegajace kadłubiki.I wziąłem się za robotę.Jeden jako elektryk,a drugi na zbocze :?: .waga wychodzi około 2200g.Czym to popędzić :evil:Profil E211 CRD URL=http://img715.imageshack.us/i/hpim5743.jpg/][/url] a to się nada,+ 4sp :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt1125 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jakieś postępy w pracach? Szczególnie interesują mnie prace przy kadłubie, niedługo przyjdzie mi się z czymś podobnym zmierzyć. A silnik według Drive Calculatora da 2000-2300g ciągu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Witam,prace idą pełną parą Lotki mam juz wycięte,stateczniki poziome też prawie gotowe biorę się za kadłub.W między czasie dłubie przy Foxie :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt1125 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Zastanawia mnie łącznik skrzydeł przy takiej rozpiętości. Jakich wymiarów pręt/płaskownik zastosowałeś? Stal czy węgiel? No i liczę na relację z malowania kadłuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Witam,skrzydła polaczone są płaskownikiem stalowym 12*2*500 :?: ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Silnik będzie za słaby. Nie uzyskasz na nim szybkiego wznoszenia Za niedługo ruszam z budową S-1 Swift ale o połowę mniejszego bo ~170cm. Większość materiałów już mam. Brakuje mi tylko odpowiedniej rurki do skrzydeł. Nie daje mi to spać po nocach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Zobaczymy :evil: ,spróbuję ,dam 4 cele lipol. Model i tak będzie startował na zboczu,a napęd to tak z ciekawosci :crazy: .Junior powinien mi wyjść z wagą ok. 2100g. :?:A jaką potrzebujesz rurkę może coś znajdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A jaką potrzebujesz rurkę może coś znajdę. No właśnie tu pojawia się problem bo nie wiem Mam 5mm węglową którą użyję jako bagnet po 50cm w płacie. Mam kilka podobnych rurek z których zrobię 2 mocowania ustalające a w kadłubie będzie wklejona większa i te wszystkie będą przez nie przechodzić. Ma być w miarę lekko ale max sztywnie bo to ma być szybowiec do akrobacji. Nie chciał bym żeby się coś gięło przy ostrym zejściu Next week pod koniec powinny dojść serwa to zacznę pracę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt1125 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Był kiedyś na forum taki wzór: (a*0,2*m*g*10)/Wx, gdzie: a - rozpiętość skrzydeł w metrach m - masa kadłuba i stateczników w kilogramach g ≈ 9,81 m/s2 Wx - wskażnik wytrzymnałości przekroju Wartość powyżej 1000MPa dla węgla jest niebezpieczna, najwłaściwsza - poniżej 800MPa, wartości pomiędzy są 'na styk'. Możesz sobie dobrać odpowiednie przekroje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atku Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Mam szybowiec polskiego producenta z Gdańska 2,6 m on ma 6mm stali i ok 15cm wpuszczone w skrzydło, znosi wszystko co sobię wymyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.