Janek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 No tak ale podobno była jakaś wersja ze śmigłami, a poza tym esa z turbinką też już była he-162 http://cyber-fly.pl/produkt-724.html Nie mówiąc o me-163 komet (rakietowy), ale tu można naciągnąć sprawę prądnicy jako śmigła
zaur Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 No tak ale podobno była jakaś wersja ze śmigłami Nie znam za bardzo historii lotnictwa. Poza tym myślę, ze mirolek ma niezły ubaw patrząc na nas i nasze domysły Przyjdzie czas to sam pokaże.
zaur Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Długo się nic nie działo, ale mimo złej czarnej w naszym kraju, coś nie coś zdołałem wyskrobać. Przykleiłem obydwie gondole. Oczywiście jak to ja potrafię, 100 razy przymierzę i raz przykleję -- krzywo. Jedna gondola jest minimalnie nierównolegle do kadłuba. Mocowanie silnika jest już OK. Chciałem gondolę odciąć i znów kleić, ale uznałem, że nie ma sensu. Jeszcze nie wykończone, ale.. sami popatrzcie: Strasznie nieproporcjonalnie wyglądają śmigła 9". Chyba zmienię na 8x6. Polatamy zobaczymy.
Tomek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ile waży z baterią? Śmigłą 8 pewnie będą za duże . Zakładam wagę do lotu w granicach 600g. Na tych śmigłach to raczej helikopter niż samolot wyjdzie. :wink: :ble:
zaur Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Na zdjęciach są śmigła 9x5. Ale poważnie rozważam założenie 8x6. Faktycznie jak helikopter wygląda. Szkoda, ze gondole nie sa na końcach skrzydeł, można by zrobić obrotowe i byłby Wilk pionowego startu :rotfl: Edit: Napisałeś Tomku, że 8" też będą za duże?
mirolek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ładnie to wygląda ale zdziwiłem się, że silniki zamontowałeś przed gondolami :?: Miałem nadzieję, że choć w części będą wpuszczone do środka i ukryte. Śmigła faktycznie olbrzymie ..... ms
zaur Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 ale zdziwiłem się, że silniki zamontowałeś przed gondolami Miałem nadzieję, że choć w części będą wpuszczone do środka i ukryte Będą mirolku, będą. W gondolach brakuje nosków, jeszcze jakieś 2,5 cm. Silniki będą zakryte. Nosków nie przyklejałem bo zastanawiam się nad mocowaniem ich na magnesy. Tylko po co? Silniki miały być TP 2809 21 gold, ale one mają kiepskie mocowanie i są EMaxy 2822. EDIT: Muszę wyciąć dziurę na pakiet głębiej w nos, SC mam jakieś 6 cm od krawędzi.
mirolek Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Tylko po co?Twoja decyzja, moim zdaniem lepiej zrobić to na sztywno. Nie będzie niestety dostepu do stopki silników ale zawsze możesz je odkręcić całe od przodu. Magnesy przy silniku (który sam jest wielkim magnesem) to moim zdaniem nie najlepszy pomysł i nie wiadomo czy się sprawdzi. Emax-y są bardzo dobre i mają mocne ośki (to ważne zwłaszcza na początku) ale niestety lubia sie luzować małe śrubki trzymające silnik na podstawce. Jeżeli silnik całkowicie obudujesz to od razu wkręć te śrubki na CA Moim zaniem śmigła 8x4 lub 8x6 będą OK. Pakiet możesz dać trochę do przodu ale 6cm to zbyt wiele, nos najbardziej ucierpi przy każdym zetknięciu z ziemią i jak go dodatkowo osłabisz to za każdym razem będziesz go urywać. Czy sprawdzałeś środek ciężkości razem z serwami? Ja staram się utrzymać pakiet w środku ciężkości modelu ..... jak masz problem z doważeniem to może wysuń nieco do przodu silniki albo wklej ołów w sam dziubek. ms
zaur Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Pakiet chciałem przesunąć jakieś 3-4cm tylko. To powinno wystarczyć, resztę mogę dociążyć ołowiem. Tylko serwo SW i odbiornik będą bardziej z tyłu, reszta (serwa lotek, regle) będą w gondolach. Noski przykleję. Te emaxy można łatwo wymontować. najpierw zdjać silnik z podstawki a potem można łatwo wykręcić samą podstawkę. I całe mocowanie nie wykracza poza obrys silnika. Dużo gorzej jest z dzwonkami TP. Przynajmniej z tymi, które ja mam - seria GOLD.
mirolek Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Wczoraj wieczorem nie było wiatru i wyskoczyłem na chwilę sprawdzić wprowadzone zmiany do moich kombatów. Albatros nadal nie chce latać natomiast me-110 ze śmigłami 8x6 lata jak szalony. Nie spodziewałem się aż tak dużej różnicy ale jak zawsze coś jest kosztem czegoś ... pakiet 1500 mAh skończył się po 4 minutach i model zaliczył gwałtowny korek. Z pakietem 2200 mAh lata teraz niecałe 6 minut a moc i prędkość jest imponująca. Żaden wiatr teraz mi nie straszny ;D ....... upewniłem się też, że warto robić dwusilnikowca ;D Wklejam tą informację abyś nie przesadzał z wielkością śmigieł. Twój Wilk jest porównywalny z moim Me-110 który latał poprawnie z GWS 8x4 choć pod wiatr stawał w miejscu a pod koniec pakietu był ospały. Teraz ze śmigłami APC 8x6 "power" jest niesamowity i mimo większego ciężaru model jest znacznie szybszy. ms
zaur Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ja już przypasowałem śmigła 8x6 GWS'a. I takie zostana, na 9" jak helikopter wygląda Tylko nigdzi enie moge piast do śmigieł GWS znależć. Tych z propsaverem. Oś 3mm a pierścień pod śmigło 7mm. Nigdzie nie ma. Przez tą żałobe nic mi się nie chce. Wczoraj usiadłem do Wilka i co zacząłem to skopałem. W końcu zostawiłem. Wyciąłem tylko blok z EPP pod kabiny pilota i strzelca. Szkoda, że niebędzie Cię w Wawie 24-tego. Ja zastanawiam się czy przyjechać. Startować nie będę, a niewiem czy ktoś z ESA będzie. Miałem nadzieję na oblot Wilka. Ale jak tak dalej pójdzie to nie zdążę.
mirolek Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 śmigła GWS-a mają pierścienie redukcyjne i można dopasować pod węższą końcówkę propsaver-a. Na szerszą nie ma odpowiedniego pierścienia. Ważne są tylko dobre gumki , jeżeli będzie luz na osi pod smigłem to i tak gumki mocno trzymaja a śmigło samo się wycentruje. Kolejne zawody ESA to chyba dopiero 29 maj i tam się spotkamy. Mam nadzieję, że do tego czasu zrobię nowego myśliwca. ms
skidan Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Kolejne zawody ESA to chyba dopiero 29 maj i tam się spotkamy. Mam nadzieję, że do tego czasu zrobię nowego myśliwca. ms Bardzo miło mi to słyszeć (czytać). Zawody w Bolesławcu będą 2-dniowe !!!Pan Janek uzgodnił to juz z władzami miasta. Zgoda jest na 100%. Więcej zostanie ogłoszone w najbliższym czasie. Gorąco zapraszamy.
mirolek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zawody w Bolesławcu będą 2-dnioweTo zapowiada się modelarski piknik na całego .... ale sobie zrobiłeś w stopce listę rankingową, podobnie jak nasza gospodarka masz tendencje wzrostową :rotfl: ms
zaur Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Bolesławiec to dla mnie odpada. Jeszcze dalej niż Wrocław.
zaur Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Wiosna. Doszły prace przydomowe i mniej czasu na modele. Do tego musiałem jeszcze przygotować dwa modele aut do sezonu. Ale coś drgnęło. Wczoraj oszlifowałem gondole i kabinę. Zaczyna przypominac samolot a nie kawał nieociosanego kloca. Wstawione w gondole serwa lotek. Silniki. Wkrótce zdjęcia.
zaur Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Parę fotek: Cięzko idzie praca teraz. Wczoraj bawiłem się w ustawianie lotek i różnicowanie silników.
Tomek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Wygląda ok. Co do postów pod postem , to teraz "edytuj" działa tak samo, jak nowy post ,więc spokojnie edytujesz wiadomość i masz zaznaczone , że jest nowa informacja (na żółto.)
zaur Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Jak edytowałem swoje posty kilka razy (temat lampart) to wydaje mi się, że data postu była zawsze taka z jaka post został napisany, nie zmodyfikowany. I wtedy wątek nie idzie na szczyt listy. I nikt nie zaglada. Ale może mi sie tylko wydaje. W przyszłości będę edytował. PS. Przez te zabawy EPP cierpi Lampart. Ale zabawa przednia.
mirolek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 PS. Przez te zabawy EPP cierpi Lampart. Ale zabawa przednia. Nie cierpi tylko "nabiera mocy" :rotfl: - ważne, że systematycznie idziesz do przodu a doświadczenie zdobyte w ESA zaprocentuje przy oblocie. ms
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.