smootny Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam. Czytałem kiedyś, że sporo ludzi używa żyro w szybowcach. Pytam więc was mających więcej do czynienia z tym sprzętem niz ja - jak one się sprawują - i o jakich dokładnie modelach mówimy. Sam zastanawiam się nad zamontowaniem żyro w swoim asw28 lecz nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Zainstalowalem Wing Gyro Ikarusa w Andromedzie 1.9 z ArtHobby a to dlatego ze przez glupote zmontowalem platy bez zadnego wzniosu. Model mily tylko lotkami trzeba mieszac z oczywistego powodu. Zyro pomoglo zdecydowanie. Warto je skonfigurowac tak by mozna bylo czulosc z ziemi regulowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 To żyro o którym wspomniałeś ma wejścia na dwa serwa - to znaczy, że można kontrolować dwie płaszczyzny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 WingGyro to zyroskop który może sterować dwoma serwami w jednej płaszczyźnie. Czyli np. lotki modelu samolotu napędzane oddzielnymi serwami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Kiedyś tez myślałem o takim bajerze w motoszybowcu, zwłaszcza jak się lata bardzo wysoko, lecz cena mnie zniechęciła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...