smootny Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Witam. Czytałem kiedyś, że sporo ludzi używa żyro w szybowcach. Pytam więc was mających więcej do czynienia z tym sprzętem niz ja - jak one się sprawują - i o jakich dokładnie modelach mówimy. Sam zastanawiam się nad zamontowaniem żyro w swoim asw28 lecz nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. Pozdro.
Leszek_K Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Zainstalowalem Wing Gyro Ikarusa w Andromedzie 1.9 z ArtHobby a to dlatego ze przez glupote zmontowalem platy bez zadnego wzniosu. Model mily tylko lotkami trzeba mieszac z oczywistego powodu. Zyro pomoglo zdecydowanie. Warto je skonfigurowac tak by mozna bylo czulosc z ziemi regulowac.
smootny Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 To żyro o którym wspomniałeś ma wejścia na dwa serwa - to znaczy, że można kontrolować dwie płaszczyzny ??
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 WingGyro to zyroskop który może sterować dwoma serwami w jednej płaszczyźnie. Czyli np. lotki modelu samolotu napędzane oddzielnymi serwami
DarekRG Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Kiedyś tez myślałem o takim bajerze w motoszybowcu, zwłaszcza jak się lata bardzo wysoko, lecz cena mnie zniechęciła.
wojtek-a Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Kiedyś tez myślałem o takim bajerze w motoszybowcu, zwłaszcza jak się lata bardzo wysoko, lecz cena mnie zniechęciła. Jezeli juz naprawde koniecznie trzeba wydac pieniadze , to raczej na variometr. Nie rozumiem tej fascynacji zyroskopami, szczegolnie w przypadku szybowcow. Ja wole czuc model w 100 procentach pod palcami (chociaz do ABS-u w samochodzie sie przyzwczailem - nie wiem czy pomaga ale nie przeszkadza :| ).