Skocz do zawartości

Żyroskop w modelu szybowca.


smootny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Czytałem kiedyś, że sporo ludzi używa żyro w szybowcach.

Pytam więc was mających więcej do czynienia z tym sprzętem niz ja - jak one się sprawują - i o jakich dokładnie modelach mówimy.

 

Sam zastanawiam się nad zamontowaniem żyro w swoim asw28 lecz nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowalem Wing Gyro Ikarusa w Andromedzie 1.9 z ArtHobby a to dlatego ze przez glupote zmontowalem platy bez zadnego wzniosu. Model mily tylko lotkami trzeba mieszac z oczywistego powodu. Zyro pomoglo zdecydowanie. Warto je skonfigurowac tak by mozna bylo czulosc z ziemi regulowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

WingGyro to zyroskop który może sterować dwoma serwami w jednej płaszczyźnie. Czyli np. lotki modelu samolotu napędzane oddzielnymi serwami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś tez myślałem o takim bajerze w motoszybowcu, zwłaszcza jak się lata bardzo wysoko, lecz cena mnie zniechęciła.

Jezeli juz naprawde koniecznie trzeba wydac pieniadze :P , to raczej na variometr.

 

Nie rozumiem tej fascynacji zyroskopami, szczegolnie w przypadku szybowcow.

Ja wole czuc model w 100 procentach pod palcami (chociaz do ABS-u w samochodzie sie przyzwczailem - nie wiem czy pomaga ale nie przeszkadza :| ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ciekawy temat , ja mam pytanko do Leszka K . czy 401 futaby nada się do szybowca ?

"Warto je skonfigurowac tak by mozna bylo czulosc z ziemi regulowac."

to fakt nawet w programie szybowcowym jest opcja gyro gdzie możemy ustawiać czułość , w zależności od trybu lotu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach