Marcus Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Witam wszystkich, Chciałbym zapytać się Was, czy ktoś gra może w tą grę? Jest to mod do znanej może co niektórym Wolfenstein: Enemy Territory Ja gram w nią od kilku lat i bardzo mi się podoba. Może grafika nie taka jak w COD'zie itp, ale sądzę że warto się nią zainteresować. Kilka słów: TrueCombat: Elite (TC:E) jest FPS-em rozgrywającym się w czasach współczesnych. Jest to całkowita konwersja darmowego, znanego sieciowego FPS-a Wolfenstein: Enemy Territory. Znaczy to, że TC:E jest grą darmową, tworzoną przez graczy, dla graczy. W porównaniu do innych modów W:ET, TrueCombat: Elite całkowicie zmienia rozgrywkę, czas i miejsce działań. Do dyspozycji dostajemy współczesny arsenał, walczyć przyjdzie nam na zwartych mapach, głównie w stylu miejskim (choć są też mapy bardziej otwarte). Prędkość rozgrywki została w znacznym stopniu zmniejszona, nie ma tu miejsca na bunny hopy i sprinty przez całą mapę. Co nie znaczy, że całość jest nudna i powolna – zachowano tu realizm, bez utraty płynności gameplaya. Zapytasz: “Kolejna strzelanka ze złymi terrorystami i dobrymi anty-terrorystami. Dlaczego mam spróbować?” Dlatego, że nie musisz wydawać na nią ani grosza. Cechy gry: * Taktyczny FPS nastawiony na rozgrywkę drużynową * Realistyczne działanie broni * Celowanie z użyciem przyrządów celowniczych na broni (np. muszka, szczerbinka), a nie przy pomocy celownika na środku ekranu * Wyrafinowany system balistyczny pozwalający na realistyczną penetrację pociskiem obiektów * Tryb Objective: 1 życie, krótki czas trwania rundy, zadania do wykonania * Tryb Bodycount: w stylu team deathmatchu * Tryb Capture The Flag * Zbalansowane zestawy współczesnej broni dla drużyn (Beretta 92, Glock 19, Ump45, Mac-10, M4, Ak-47, i inne) * Bogata, szczegółowa grafika z teksturami w wysokiej rozdzielczości Wymagania sprzętowe * Miejsce na dysku: 750 MB (ET ~250 MB, TC:E ~450 MB) * Monitor, klawiatura, mysz Minimalne * Procesor 800 MHz * Pamięć R