Skocz do zawartości

True Combat Elite - ciekawa sztrzelanka FPS


Marcus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Chciałbym zapytać się Was, czy ktoś gra może w tą grę? Jest to mod do znanej może co niektórym Wolfenstein: Enemy Territory

Ja gram w nią od kilku lat i bardzo mi się podoba. Może grafika nie taka jak w COD'zie itp, ale sądzę że warto się nią zainteresować.

 

Kilka słów:

 

 

Dołączona grafika

TrueCombat: Elite (TC:E) jest FPS-em rozgrywającym się w czasach współczesnych. Jest to całkowita konwersja darmowego, znanego sieciowego FPS-a Wolfenstein: Enemy Territory. Znaczy to, że TC:E jest grą darmową, tworzoną przez graczy, dla graczy.

 

W porównaniu do innych modów W:ET, TrueCombat: Elite całkowicie zmienia rozgrywkę, czas i miejsce działań. Do dyspozycji dostajemy współczesny arsenał, walczyć przyjdzie nam na zwartych mapach, głównie w stylu miejskim (choć są też mapy bardziej otwarte). Prędkość rozgrywki została w znacznym stopniu zmniejszona, nie ma tu miejsca na bunny hopy i sprinty przez całą mapę. Co nie znaczy, że całość jest nudna i powolna – zachowano tu realizm, bez utraty płynności gameplaya.

 

Zapytasz: “Kolejna strzelanka ze złymi terrorystami i dobrymi anty-terrorystami. Dlaczego mam spróbować?” Dlatego, że nie musisz wydawać na nią ani grosza.

 

Cechy gry:

 

* Taktyczny FPS nastawiony na rozgrywkę drużynową

* Realistyczne działanie broni

* Celowanie z użyciem przyrządów celowniczych na broni (np. muszka, szczerbinka), a nie przy pomocy celownika na środku ekranu

* Wyrafinowany system balistyczny pozwalający na realistyczną penetrację pociskiem obiektów

* Tryb Objective: 1 życie, krótki czas trwania rundy, zadania do wykonania

* Tryb Bodycount: w stylu team deathmatchu

* Tryb Capture The Flag

* Zbalansowane zestawy współczesnej broni dla drużyn (Beretta 92, Glock 19, Ump45, Mac-10, M4, Ak-47, i inne)

* Bogata, szczegółowa grafika z teksturami w wysokiej rozdzielczości

 

 

Wymagania sprzętowe