Boguslaw Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Witam Zastanawiam się jak realizujecie napęd steru kierunku/wysokości w swoich szybowcach z usterzeniem Rudlickiego. W szybowcach do 2m u mnie miały zastosowanie bowdeny wykonane z pręta szklanego fi 2mm w pancerzu. rozwiązanie to jak dla mnie wydaje się bardzo dobre i eleganckie - duża sztywność i szybkość przekazania napędu. jednak jest ono do wykonania, jeśli ma się odpowiedniej długości pręty i o ile nie ma problemu z bowdenem 1,5m, to z prętem szklanym albo węglowym już tak. jak Wy macie rozwiązania w większych szybowcach? a może ktoś wie, gdzie można dostać pręty w włókna szklanego fi 2x1500mm?
Skarwi Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 http://f3x.sk/Predaj.html albo http://www.cti-habe.de/en/index.php?id=rasystem
instruktor Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Rozumiem Tomku że nie mozesz w tym wypadku użyc steru kierunku. Widziałem u jednego zkolegów serwa zamontowane w stateczniku ,Ja używam klasycznego bowdena z drutem ale obudowę staram sie przykleic na całej długości
Motylasty Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Ano tak Sczepan jest, u mnie to usterzenie tylko "za wysokość" robi.
instruktor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Moje "motylki" robia za wysokość i kierunek
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.