Boguslaw Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Witam Zastanawiam się jak realizujecie napęd steru kierunku/wysokości w swoich szybowcach z usterzeniem Rudlickiego. W szybowcach do 2m u mnie miały zastosowanie bowdeny wykonane z pręta szklanego fi 2mm w pancerzu. rozwiązanie to jak dla mnie wydaje się bardzo dobre i eleganckie - duża sztywność i szybkość przekazania napędu. jednak jest ono do wykonania, jeśli ma się odpowiedniej długości pręty i o ile nie ma problemu z bowdenem 1,5m, to z prętem szklanym albo węglowym już tak. jak Wy macie rozwiązania w większych szybowcach? a może ktoś wie, gdzie można dostać pręty w włókna szklanego fi 2x1500mm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarwi Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 http://f3x.sk/Predaj.html albo http://www.cti-habe.de/en/index.php?id=rasystem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motylasty Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Ja owoż zrobiłem tak : Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Rozumiem Tomku że nie mozesz w tym wypadku użyc steru kierunku. Widziałem u jednego zkolegów serwa zamontowane w stateczniku ,Ja używam klasycznego bowdena z drutem ale obudowę staram sie przykleic na całej długości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motylasty Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Ano tak Sczepan jest, u mnie to usterzenie tylko "za wysokość" robi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
instruktor Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Moje "motylki" robia za wysokość i kierunek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.