Jump to content

Realizacja napędu sterów


Boguslaw

Recommended Posts

Witam

Zastanawiam się jak realizujecie napęd steru kierunku/wysokości w swoich szybowcach z usterzeniem Rudlickiego.

 

W szybowcach do 2m u mnie miały zastosowanie bowdeny wykonane z pręta szklanego fi 2mm w pancerzu. rozwiązanie to jak dla mnie wydaje się bardzo dobre i eleganckie - duża sztywność i szybkość przekazania napędu. jednak jest ono do wykonania, jeśli ma się odpowiedniej długości pręty i o ile nie ma problemu z bowdenem 1,5m, to z prętem szklanym albo węglowym już tak.

 

jak Wy macie rozwiązania w większych szybowcach?

 

a może ktoś wie, gdzie można dostać pręty w włókna szklanego fi 2x1500mm?

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem Tomku że nie mozesz w tym wypadku użyc steru kierunku.

Widziałem u jednego zkolegów serwa zamontowane w stateczniku ,Ja używam klasycznego bowdena z drutem ale obudowę staram sie przykleic na całej długości

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.