Paweł Szmidt Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 i jak z oblotami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Wczoraj dopiero był oblot. Powietrze dość turbulętne i silny wiatr ale poszedł jak na myśliwiec przystało Lekkie trymowanie na lotkach i chodził jak po sznurku przy przerwie pomiędzy podmuchami Natomiast, dało się we znaki wyważenie "takie w sam raz" które nie jest na mocny wiatr, trzeba będzie doważać ołowiem, bo dalej do przodu pakietu nie wepchnę... Co najważniejsze a czego nie wiem, to ile kręci silnik. Oblot był na śmgle 9/4, z ręki poszedł bez problemu pod wiatr ale to rzadna skala. Dam znać jak znowu polatam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tochy Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Na 9x5 to powinien mieć w granicach 14500-15400 rpm, na 9x4 mieliśmy 16800-18060 rpm... jesli silnik jest dobrze i prawidłowo dotary. Ale że to MVVS to regulacja przed prawie każdym startem musi być. Zgodnie z regulaminem ACES WW2, maks rpm dla tego silnika to 15500, a w górze się może rozkręcić. Aha i przed każdym wyrzuceniem mesera wstrząsnij nim pare razy.... aż się silnik wkręci w obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Na 9x5 to powinien mieć w granicach 14500-15400 rpm, na 9x4 mieliśmy 16800-18060 rpm... jesli silnik jest dobrze i prawidłowo dotary. Ale że to MVVS to regulacja przed prawie każdym startem musi być. Zgodnie z regulaminem ACES WW2, maks rpm dla tego silnika to 15500, a w górze się może rozkręcić. Aha i przed każdym wyrzuceniem mesera wstrząsnij nim pare razy.... aż się silnik wkręci w obroty Dzięki Tochy W tym sezonie na gwał mi padają serwa. Najpierw na wysokości w akrobacie TPMG-946R a teraz właśnie w me 109 na lotce mg 90, cholera już mnie bierze. Oba naszczęście na próbie na ziemi i oba miały tylko jeden dzień lotny przy czym to mg90 tylko jeden lot ! Zasilałem je lipolem 7,4V ale odbiornik przecież zmniejsza napięcie do 5V. Miazga jak nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olorin Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 .... Zasilałem je lipolem 7,4V ale odbiornik przecież zmniejsza napięcie do 5V. Miazga jak nie wiem. Nie wiem jaki masz odbiornik ale 99% odbiorników na rynku nie zmniejsza napięcia zasilania, zasilanie odbiornika = zasilaniu serw. Chyba, że masz jakiś nowszy system to co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Używam FrSky V8R7 (HV). Podłączę do niego Lipol'a i samą wtyczkę od serwa, zmierzę napięcię i będzie wiadomo. Fr FFrSky V8R7 2.4Ghz 7CHrSky V8R7 2.4Ghz 7CHSky V8R7 2.4Ghz 7CH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Sorki, że jeden post pod drugim ale nie widzę tutaj możliwości edytowania ostatniego swojego. Serwa paść musiały, ponad 7V a nawet 8V zrobiło swoje. Reszta wytrzymała a odpadły tylko najsłabsze jednostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam, temat to już kotlet ale postanowiłem wreszcie zapodac jakiś filmik z oblotów Jutro wrzucę drugi ENJOY! http://www.youtube.com/watch?v=utls3AEs85s&feature=youtu.be Aha, silnik (czarny MVVS 3,5) ma już swole lata i przebieg, na śmigle 9/4 kręci 15,400rpm więc szału nie ma ale już chyba taki w nim zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 25 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Noo. I fajnie. My też niedawno oblatywaliśmy naszego Silnik na dotarciu, więc latał na przelaniu - 14,500rpm i na 2/3 gazu bo jeszcze skrzypi w GPZ ale widać, że ma potencjał. Wspominałeś o padających serwach i problemie ze środkiem ciężkości. Może lepiej zamiast lekkiego lipola i doważania nosa, zastosować 5 szt. Sanyo Enelop 2100 mAh. Są cięższe od lipola, dadzą 6V więc serwa będą bezpieczne a jednocześnie równie szybkie i silne. W naszym akku są przy samej wrędze silnikowej obok zbiornika i SC jest około 5cm od natarcia w środkowej cięciwie i nie był doważany a zachowuje się naprawdę nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Oto drugi filmik http-~~-//www.youtube.com/watch?v=tIS56wXBakk&feature=plcp Może lepiej zamiast lekkiego lipola i doważania nosa, zastosować 5 szt. Sanyo Enelop 2100 mAh. Tak już zrobiłem jakiś czas temu z wyważeniem nie mam teraz problemu. Oba filmy zostały nagrane przy umiarkowanym wietrze i chodzi jak po sznurku Może być problem jak będzie tornado, wtedy będę musiał doważyć przed lotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.