tomi1281 Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Witam. Kupiłem Piperka http://www.allegro.pl/item994525112_piper_j_3_cub.html Mam pytanie odnośnie mocowania silnika, orginalnie łoże jes ustawione pod kątem jakieś 45 stopni . Silnik mam 7,5cm ASP i gdy go zakładam w orginalne mocowanie strasznie szpeci model , prawie cała góra silnika (połowa karteru) wystaje poza osłonke . Chcę zamontować ten silnik cylindrem do dołu wtedy pięknie się chowa pod osłoną i znacznie estetyczniej wygląda ,ale nie jestem pewien jak będzie wtedy pracował i w jakim położeniu mocować zbiornik paliwa . Myślę ze trzeba go będzie znacznie obniżyć , ale nie jestem pewien. I jeszcze pytanko jak przerobić podwozie na bardziej sztywniejsze , bo to co jest w oryginale po pierwszym lądowaniu się rozkraczy :rotfl: Ktoś z forumowiczów pomoże ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojler Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=17392&postdays=0&postorder=asc&start=60 W tym poście jest wszystko opisane, a na dole strony widać jak ja mam zamontowany silnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi1281 Posted April 14, 2010 Author Share Posted April 14, 2010 Ale to jest chyba 4 takt ? Nie ma to różnicy ? Chodzi mi o regulacje , czy nie będzie paliwo zalewało świecy ? A co ze zbiornikiem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Tak jak 4suw z fotki zamontowany był OS LA 46. Nie było najmniejszego problemu z uruchamianiem i pracą silnika podczas lotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.