motyl Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 Jako że ostatnio dość ciekawie rozwija się ESA i ja się skusiłem o czym już wcześniej pisałem na forum. Na dodatek KOJOT nawiązał do tematu i zapytał o silniki do tych modeli TU i wyszedł z propozycją małego sparingu na otwarciu sezonu TU nie pozostało mi nic innego jak takowy model poskładać Szczegółowej relacji z mojej strony nie będzie, gdyż dopadłem się do składania jak szczerbaty do sucharów i zapomniałem o fotkach Ale mam nadzieje że właśnie w tym temacie pozbieramy relacje wszystkich naszych ( moich i waszych) modeli ESA. Moim wyborem modelu był MIG-3 Puste elementy z EPP ważyły 65g. Wyposażenie to: 2x mini serwo DYNAM REX 5+ Regiel ECS 15A Silnik D2825-09 Li-Pol WOW-RC 3s 1200mAh A prezentował się tak Model w takim stanie wzmocniony prętami węglowymi 2mm ( boki kadłuba i dolny dźwigar) i od góry dźwigar z rurki węglowej 6/4 przeciętej na pół, ważył 305g do lotu. W takim stanie odbył się oblot,( SC ustawiony w okolicy 50mm) wykazał że model całkiem przyjemnie lata, ale szybuje z dokładnością cegłówki No może przesadzam ale lądowanie tym modelem wygląda dokładnie tak samo jak mojego FOXa, ( 45° w dół i prędkość , prędkość i jeszcze raz prędkość ) No więc skoro lata to trzeba przyjąć barwy wojenne małe zdjęcia robione przy oblocie po barwieniu. Mój mechanik prywatny sprawdzał wagę i wszelkie mechanizmy bezpieczeństwa A tu już model w hangarze I odbyło się ważenie zawodnika przed walką Waga wykazała 345g więc ostatecznie nie tak źle PS. zapraszam do opisywania swoich dzieł [/b] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 a ile model ma rozpietosci i pow. nosnej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 rozpietosc 800mm pow. nie liczyłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Łoojj... strzępy z niego zostaną - mało węgla :mrgreen: Mój póki co jest w 90% gotowy do lotu - jutro oblot, hehe :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 Doman, jeszce się zdziwisz Przed lotem oględziny i dopuszczenie modelu do lotów Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artur z kołobrzegu Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 modele do combatu budujecie sami czy są to gotowe zestawy ? gdzie znajde plany tego typu latadełek ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Sklep z modelami: http://www.cyber-fly.pl/index.php?cat_id=48 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Panowie, a ile waży taki zmontowany ESA bez wyposażenia? Znalazłem chwilę, żeby w końcu poskładać coś podobnego i niestety goły płaowiec to 170g ! Do lotu przekroczę 450g :shock: to chyba nie podpada pod regulamin ESA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Jaki tam regulamin ;-) Grunt to dobra zabawa :mrgreen: Mój gotowy waży 335g. Sprzęt: silnik TP BM2410-12D, regulator TP 15/20A, odbiornik Rex 5 MPD, 2xE-Sky 8g, pakiet Youtong(czy jak to się pisze...) 2S 1500mAh. Przy śmigle GWS 10x6" prądy do 11A, zapas mocy pozwala na zawisy nawet pod koniec pakietu, czas lotu to 10..20 minut - zależy jak się lata :-P Zakładałem też 11x8", pomijając spory pobór prądu(do 16A) to efekt dźwiękowy w nurkowaniu był niesamowity(lekki flatter na śmigle plus rezonans od EPP). Śmiało można powiedzieć że dysponowałem prawdziwym myśliwcem :-D W porównaniu do innych ESA, nie jest to szybki model. Jest za to zwrotny, chociaż tu też widziałem bardziej zwrotne modele tej kasy. Taki "średniak plus". Kręci podstawową akrobację bardzo miło, wyjątkiem jest odwrócona pętla - tu trochę trzeba się napocić ;-) Stabilny z precyzyjną kontrolą(to jednak zasługa serw i zerowych luzów). Ostatnio bawiliśmy się w latanie wzdłuż szutrowo-piaszczystej drogi, jeden z jednej, drugi z drugiej - jeden niżej drugi wyżej. To samo na plecach itp. Co ciekawe przy którymś tam niskim przelocie albo dziabnąłem piach śmigłem, albo byłem blisko tego i zostawiłem kłęby kurzu jak spalina 8) Tak samo koszenie trawy w locie itp. jedynie wyobraźnia nas ogranicza. Zabawy z tym modelem jest po pachy i wyżej :mrgreen: ;-) Jak ktoś się jeszcze waha, niech kupuje! Niedługo fota mojego Kawasaki Ki-61 II :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 Doman, a ze wstążką ty latał ?? Czy jak zwykle "konik polny " ?? Mój MIG odwróconą pętle robi na 50% SW Jedynie zawisu nie zrobi bo SK nie mam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Motyl, weź proszę... pewnie że nie! :-D Tak poważnie, to owszem, kombaciłem się już ze wstęgą - zresztą już nawet na otwarciu lotniska w Parzniewie. Szczerze mówiąc z deczka nudnawe zajęcie ;-) Znacznie fajniej wyglądała walka skrzydełek(z pozycji pilota)... ale cóż, to moje zdanie. Co nie znaczy, że do do starć nie będzie dochodzić :mrgreen: Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 W porównaniu do innych ESA, nie jest to szybki model. Jest za to zwrotny, chociaż tu też widziałem bardziej zwrotne modele tej kasy. Taki "średniak plus". Jak widzę jak ten Japoniec zapiernicza, to widzę że z moimi kombatami nie miałbym szans go dogonić Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted June 25, 2007 Author Share Posted June 25, 2007 Jak widzę jak ten Japoniec zapiernicza, to widzę że z moimi kombatami nie miałbym szans go dogonić Mój MIG tak śmiga na śmigle 9x5 przy śmigle 10x8 jeszcze lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Hubercie, gdzie tam, silny wiater był ;-) Motyl, tyle że ja mam 2S :-D Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted June 25, 2007 Author Share Posted June 25, 2007 Motyl, tyle że ja mam 2S :-D no wiem:D ale pałeru nigdy za mało MIG ma taką prędkość z 10m bibułki na ogonie Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Dzisiaj lataliśmy na próbę z tasiemkami, ale 2m. Może gdyby były 20 metrowe to by coś z tego było :rotfl: , bo tak to niestety zero szans na jakiś kontakt :cry: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 bo tak to niestety zero szans na jakiś kontakt :cry: Zapominasz o Full Contact Combat :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 witam w końcu skleiłem do kupy mojego me 109 ba nawet nim polatałem niestety narazie brak ruskich w okloicach ale to może i lepiej dłużej pożyje. silnik axi sregny 2212/26 reg dynam 18A odbiornik rex 5 serwa 2x conrad troche mi szkoda dziur na wyposazenie wycinać stąd te taśmy dookoła kadłuba a i pakiet mam nie najcieńszy fulymax 3s 1350 stąd takie śmieszne mocowanie gumką do drucików Shot with DMC-TZ1 at 2007-07-16 Shot with DMC-TZ1 at 2007-07-16 niestety nie mam fotek z lotów, ale lata super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobra Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Oto mój Kawasaki Ki-61 II: Przez pewien czas latał "niedomalowany", ale w końcu wygląda tak, jak na zdjęciach. Początkowo latał na silniku "zbigowym" pod 2s, ale teraz dostał motorek KEDA i z pakietem 3s 850mAh waży 295 g. Teraz ze śmigłem 8x6 HD prąd nie przekracza 10A, ale to konfiguracja do latania "luzem", bez taśmy. Na razie po prostu ćwiczę na nim akrobacje (ma sterowany kierunek). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akrobata Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Ja też mam KAWASAKI KI 61 :] tylko nie jeszcze nie pomalowany ale jestem w trakcie łapania koncepcji na malowanie. Waga gotowego do lotu to 300 g z akku li pol FULIMAX 1350 mAh. Szczerze mówiąc to mój pierwszy elektryk.... kupiłem ten model dzięki zobaczeniu kombatów w Łasku, chyba tez z myślą zwodów, :wink: bo do tej pory latałem wszystkim co ma profil symetryczny i mocny silnik. Shot at 2007-07-20 Shot at 2007-07-20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.