kefir Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Loty odbyły się w czasie kiedy ruch powietrzny był zamknięty dla samolotów w europie [vimeo]http://www.vimeo.com/11001087[/vimeo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarekRG Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Francja elegancja. Myślisz bić kolejne rekordy i wzbić się jeszcze wyżej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrian Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Loty odbyły się w czasie kiedy ruch powietrzny był zamknięty dla samolotów w europie http://www.vimeo.com/11001087 Tylko dla lotów IFR. loty VFR mogą odbywać się jak najbardziej i odbywają się. Musisz się pośpieszyć i nastepny lot odbyć powyżej przestrzeni lotów swobodnych ( FL-095 o ile pamiętam). :devil: W końcu nie codzień wybucha wulkan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefir Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 No tylko dzisiaj można było latać w tym terenie na takich wysokościach następne będą już gdzie indziej Link to comment Share on other sites More sharing options...
halabala83 Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Jeszcze troche to na promy kosmiczne rc z fpv się przeżucisz :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
sudik Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 No za chwile będzie osiągnięte te 30 km, czy coś koło tego co była mowa w hyde parku Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmaverick Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Loty odbyły się w czasie kiedy ruch powietrzny był zamknięty dla samolotów w europie http://www.vimeo.com/11001087 Ruch zamkniety został w strefach FIR poszczegolnych Państw Europy jedynie dla lotów IFR a więc teoretycznie wszystkich odbywających sie powyżje poziomy FL095 czyli 9500 stóp. Jak moge coś zasugerować wszystkim lataczom FPV, bo sam od pewnego czasu nim jestem Jest taki dokument PL-4444 Jest to zbiór praktycznie wszystkich przepisów prawnych regulujących ruch w naszym kraju. Sporo jest o oznaczeniach map lotniczych, o wysokościach w TMA, CTR etc. naprawde skarbnica wiedzy potrzebnej w wiekszości pilotom samolotów pełnowymiarowych ale dla nas - modelarzy jest bezpiecznikiem chroniącym przed niepotrzbnymi nerwami i stresami. Kefir - gratuluje rekordu Link to comment Share on other sites More sharing options...
buwi777 Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/0414.htm# Tenże ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baxter12 Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Nie pobiłeś Ty przy okazji rekordu prędkości w locie nurkowym? :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkarll Posted April 21, 2010 Share Posted April 21, 2010 Nie pobiłeś Ty przy okazji rekordu prędkości w locie nurkowym? :mrgreen: Jakieś 120 km/h dość szybko :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefir Posted April 21, 2010 Author Share Posted April 21, 2010 Jeden raz miałem 150km/h przy nurkowaniu i 140km/h na prostej z wiatrem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.