freekamil Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Kupiłem nowy tłok z cylindrem do silnika 46 fx i bardzo mnie zdziwiło że po zamontowaniu jest "bardzo słaba kompresja". Silnik odpala lecz z roto bo od palca nie da rady gdyż nawet po zatkaniu wydechu paliwo nie dochodzi. W takim razie gdzie jest problem bo dziwne jest żeby nowy tłok z cylindrem były źle spasowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Problem jest właśnie w pasowaniu zespołu tłok/cylinder. Sprawdz, czy nie ma rys i innych wad. Złóż reklamację. Aha, sprawdz jeszcze szczelność połączenia z glowicą i świecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freekamil Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 tłok i cylinder niby bez rys ale tłok beaz większego oporu wchodzi w cylinder do samej góry więc pewnie źle spasowany, chyba będę składał reklamacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 skoro wchodzi luźno nawet od góry, to pewnie kontrola jakości coś przeoczyła. Nie ma co kombinować, żeby nie narazić sie na zarzut nieprawidłowej obsługi. Informuj nas o postępach przy procesie reklamacji. Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Sam jestem ciekaw gdzie kupiłeś zestaw naprawczy i jak się sprawa zakończy. I aż ciężko mi uwierzyć żeby OS tak dał :ass: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A czy przypadkiem kupując nowy tłok z cylindrem nie trzeba ponownie dotrzeć silnik aby się nowe części spasowały? To taka moja sugestia :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Żeby się miało co dotrzeć musi dobrze pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freekamil Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 zestaw kupiłem na ebayu, pisałem do sprzedawcy o problemie na razie bez odpowiedzi, ale nie sądzę żeby mi się opłacało wysyłać tłok z cylindrem na drugi koniec świata zresztą poczekamy zobaczymy, będę informował o sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 a to jest tłok z pierścieniem czy ABC ew. podobny? bo jak pierścieniem, to niska kompresja na niedotartym silniku jest normalną rzeczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freekamil Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 jest to ABC, już tych 2 taktów trochę przerobiłem i po założeniu nowego zestawu bardzo lekko można obrócić śmigłem, więc problem raczej tkwi w źle spasowanym tłoku z cylindrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Kiedyś Nelson wykonał krótką serię ABC do 46FX. Rzadka sprawa, na eBayu widziałem tylko raz i cena przewyższyła nowy silnik. Ale żywotność takiego zestawu kilkakrotnie przewyższa żywotność oryginalnego ABN; a możliwe, że i płukanie było nieco poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.