freekamil Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Kupiłem nowy tłok z cylindrem do silnika 46 fx i bardzo mnie zdziwiło że po zamontowaniu jest "bardzo słaba kompresja". Silnik odpala lecz z roto bo od palca nie da rady gdyż nawet po zatkaniu wydechu paliwo nie dochodzi. W takim razie gdzie jest problem bo dziwne jest żeby nowy tłok z cylindrem były źle spasowane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASK Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Problem jest właśnie w pasowaniu zespołu tłok/cylinder. Sprawdz, czy nie ma rys i innych wad. Złóż reklamację. Aha, sprawdz jeszcze szczelność połączenia z glowicą i świecy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
freekamil Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 tłok i cylinder niby bez rys ale tłok beaz większego oporu wchodzi w cylinder do samej góry więc pewnie źle spasowany, chyba będę składał reklamacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASK Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 skoro wchodzi luźno nawet od góry, to pewnie kontrola jakości coś przeoczyła. Nie ma co kombinować, żeby nie narazić sie na zarzut nieprawidłowej obsługi. Informuj nas o postępach przy procesie reklamacji. Powodzenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Rzedzicki Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Sam jestem ciekaw gdzie kupiłeś zestaw naprawczy i jak się sprawa zakończy. I aż ciężko mi uwierzyć żeby OS tak dał :ass: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarekRG Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 A czy przypadkiem kupując nowy tłok z cylindrem nie trzeba ponownie dotrzeć silnik aby się nowe części spasowały? To taka moja sugestia :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielstol Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Żeby się miało co dotrzeć musi dobrze pasować Link to comment Share on other sites More sharing options...
freekamil Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 zestaw kupiłem na ebayu, pisałem do sprzedawcy o problemie na razie bez odpowiedzi, ale nie sądzę żeby mi się opłacało wysyłać tłok z cylindrem na drugi koniec świata zresztą poczekamy zobaczymy, będę informował o sprawie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek_9000 Posted April 19, 2010 Share Posted April 19, 2010 a to jest tłok z pierścieniem czy ABC ew. podobny? bo jak pierścieniem, to niska kompresja na niedotartym silniku jest normalną rzeczą Link to comment Share on other sites More sharing options...
freekamil Posted April 19, 2010 Author Share Posted April 19, 2010 jest to ABC, już tych 2 taktów trochę przerobiłem i po założeniu nowego zestawu bardzo lekko można obrócić śmigłem, więc problem raczej tkwi w źle spasowanym tłoku z cylindrem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASK Posted April 20, 2010 Share Posted April 20, 2010 Kiedyś Nelson wykonał krótką serię ABC do 46FX. Rzadka sprawa, na eBayu widziałem tylko raz i cena przewyższyła nowy silnik. Ale żywotność takiego zestawu kilkakrotnie przewyższa żywotność oryginalnego ABN; a możliwe, że i płukanie było nieco poprawione. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.