pawel66 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 silnik trzęsie się, susza dopiero po zakręceniu ręką śmigłem w locie nic to nie przeszkadza efekt trzepotania miałem już wcześniej ale ruszał sam teraz ten efekt sie pogłębił :roll: co się stało ? nie zmieniałem wyposażenia od nowości lata tak jak jest padł silnik? a co dokładniej :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Masz albo nadłamany przewód zasilający, albo źle przylutowane wtyki od silnika. Sprawdź dokładnie. Usuń koszulki izolacyjne. Później dasz nowe. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 kable skróciłem maksymalnie, goldy dobrze wlutowane, dalej to samo sprawdzałem na innym silniku i niema tam problemu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 sprwadziłes przy silniku kable?- tak jak pisze bubu2, ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 tak sprawdziłem goldy wlutowane są zaraz przy silniku kable maja z 1 cm kable od regla są dobre mam wrażenie ze skrócenie kabli trochę dało teraz tez sie lekko trzęsie ale startuje sam, drugi silnik chodzi jak żyleta niestety ale to chyba coś z uzwojeniem :cry: a ja nie umiem przewijac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jeżeli jest to outrunner to nie masz dostępu do kabli czyli nie zobaczysz wew. czy nie są czasem naderwane. Ja miałem parę takich przypadków. - Jeden kabel(faza) została oderwana. - Jedna z faz miała przylutowany przewód mniejszą powierzchnią, przez co prąd w pozostałych Dwóch fazach nie był równy z prądem w Pierwszej fazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 być może, oglądałem kable i są całe, to coś ze stojanem bo próbowałem z innym silnikiem i było ok zresztą ten efekt po skróceniu kabli zmniejszył się na tyle ze nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 nawet jesli bylby to inrunner tez nie zob aczylbys przeciez czy cos nie tak z uzwojeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 rozebrałem sinik sprawdziłem magnes na innym stojanie tam niema tego efektu oglądałem ze wszystkich stron druty i nic niepokojącego nie znalazłem nie mogę użyć lepszego stojana bo jest w innym modelu (przykręciłem do wręgi i przykleiłem wręgę niema jak go odkręcić :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jeśli masz miernik-miliwoltomierz (np. multimetr, jeśli nie to kup, dziś to ceny symboliczne a odda Ci nieocenione usługi), to: -wkręć os silnika w wiertarkę, -włącz ją by napędzała wirnik (stojan nieruchomy), silnik będzie pracował jako prądnica, -zmierz napięcie pojawiające się na kolejnych końcach uzwojeń. Tam gdzie będzie najniższe, na tym uzwojeniu będziesz miał gdzieś przełamane druciki od wyprowadzeń lub niedokładnie odizolowane z emalii do lutowania. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.