Jump to content

Merlin Multiplex


Recommended Posts

Witam Chciałbym teraz poprosić o ocenę dobranego przeze mnie wyposażenia do Merlina.

To może zaczniemy od danych:

Dane techniczne:

 

rozpiętość: 783 mm

długość kadłuba: 598 mm

masa całkowita: 265g (szybowiec), 325g (elektryk)

powierzchnia całkowita: 11,3 dm2

obciążenie powierzchni: 22g/dm2 (szybowiec), 29g/dm2 (elektroszybowiec)

materiał : EPP (ELAPOR)

 

 

Moje proponowane wyposażenie wyposażenie:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=12034 Model

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4915 Silnik

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=4204 Regulator

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1699 Kołpak

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=1258 Łopatki

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=662 x4 Serwa

http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7305 Pakiecik

 

Czy ten samolot wniesie się w ogóle na tym silniku i czy będzie lekki zapas mocy??

Z góry dziękuję za odpowiedź :))

Link to comment
Share on other sites

Witam

Wyposażenie jest OK. Poeksperymentowałbym z większym pakietem ale... nie wiem czy da się wtedy dobrze wyważyć model bez dokładania ołowiu na ogon. Pamiętaj jeszcze o przedłużaczach do serw w lotkach i ewentualnie kablu Y jeżeli lotki będą na jednym kanale.

Link to comment
Share on other sites

Model juz kupiles czy dopiero zamierzasz ?

Jaki powod kupna tego modelu

, napatrzylem sie na Merlina jako szybowca na zboczu, b. fajnie lata i jako elektryka tu juz wlasnosci lotne sa duzo gorsze model wychodzi dosc ciezko i przez to lata szybko, moze nie jak hotliner ale szybko, wielkoscia niewiele sie rozni od Slipsa ktory jest naprawde szybki przez co nawroty robi sie co 5 sekund i mozna go zrobic w dwa wieczory za 15zl ;-)

Pozdrawiam Jan

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak Wy ale ja najpierw zamawiam wyposażenie bo z HK dłuugo idzie . Model na wakacje do rekreacyjnego latania , bez żadnych niespodzianek . Kto jak kto ale my wakacje to mamy praktycznie od czerwca :wink: .

Link to comment
Share on other sites

taaaa dlugooooooooooo caaaaaaalllllleeee 5 dniiiiiii do 2 tygodni :mrgreen: coz cierpliwosc jest cnota :mrgreen:

No chyba dawno nie zamawiałeś, do 2 tygodni to jest "processing" a do tego poczta HK ma kolejne dwutygodniowe tyły na Europę...

 

M.

Link to comment
Share on other sites

taaaa dlugooooooooooo caaaaaaalllllleeee 5 dniiiiiii do 2 tygodni :mrgreen: coz cierpliwosc jest cnota :mrgreen:

No chyba dawno nie zamawiałeś, do 2 tygodni to jest "processing" a do tego poczta HK ma kolejne dwutygodniowe tyły na Europę...

 

M.

Potwierdzam, moje zamówienie z 6 kwietnia zostało wysłane 19 kwietnia .. porażka.

Link to comment
Share on other sites

taaaa dlugooooooooooo caaaaaaalllllleeee 5 dniiiiiii do 2 tygodni :mrgreen: coz cierpliwosc jest cnota :mrgreen:

No chyba dawno nie zamawiałeś, do 2 tygodni to jest "processing" a do tego poczta HK ma kolejne dwutygodniowe tyły na Europę...

 

M.

Potwierdzam, moje zamówienie z 6 kwietnia zostało wysłane 19 kwietnia .. porażka.

Mam pytanko: sprawdzałeś Tracking na stronie poczty Hongkong czy tylko masz status "shipped"? Daj mi znać co dla Twojej paczuchy pokazuje ichna poczta.

 

Nasze przesyłki są "shipped" ale od tygodnia brak dla nich trackingu na poczcie. Do tego info na stronie poczty że mają 2-tyg zwałę w wysyłkach do europy.

 

Pozdr.,

Michał

Link to comment
Share on other sites

Wracajmy do Merlina :)

 

Sam mocno się zastanawiałem nad nim - taki fany modelik do plecaka. Wakacje + rower + plecak z Merlinem = Bomba :faja:

 

Pewnien modelarz powiedział mi : "Lepiej przerobić Foxa". I tak się zastanawiam na ile to było trafne... bo jednak Merlin był robiony już z myślą o RC (firma zorientowała się, że Foxy są RC-hitem), więc powinien mieć duużo lepsze właściwości lotne niż Fox (który z kolei nie jest najlepszy pod tym względem). Może wypowie się ktoś, kto miałz dwoma modelami do czynienia ?

 

SuperBeb, masz kibica :)

Link to comment
Share on other sites

Tak więc po słowach Otuchy Kolegi Czarka i po błysku euforii , zamówiłem Merlina i wyposażenie . Teraz Tylko zobaczymy jak się z pisze HK . Myślę że od połowy maja do końca będzie Relacja z Budowy . Zamówiłem te rzeczy ^^^ plus Zestaw naprawczy hxt900 , 2 przedłużacze do serw (15 cm) i jeszcze Ca średni I przyspieszacz Joker . Kabla Y nie trzeba bo w apkę już zainwestowałem wcześniej .

Link to comment
Share on other sites

taaaa dlugooooooooooo caaaaaaalllllleeee 5 dniiiiiii do 2 tygodni :mrgreen: coz cierpliwosc jest cnota :mrgreen:

No chyba dawno nie zamawiałeś, do 2 tygodni to jest "processing" a do tego poczta HK ma kolejne dwutygodniowe tyły na Europę...

 

M.

Trzy dni temu zlozone zamowienie dzis dostalo status wyslane , choc przyznam sie bez bicia ze wczoraj nie sprawdzalem stanu zamowienia

ostatnia przesylka odebrana z HC to jakies dwa tygodnie nawet niecale wstecz , wiec nie wiem o czym do mnie rozmawiasz ?

:jupi:

Jan

Link to comment
Share on other sites

W związku z tym że hobbyking jeszcze nie wysłał mojej paczki odwołałem Ją ponieważ patrzę dzisiaj na HK :Planes:all planes

I jest nowy nowiutki (preorder) Mini Swift R/C EPS Glider Plug-n-Fly w/ crash-kit (PREORDER)

Link:

http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11306

Co wy na to ??

ZŁożyć jeszcze raz zamówienie czy brać to ??

Nie rozumiem zdania z tym wyborem o nowym modelu że:

Included in the box is a complete set of foam for crash replacements or an entirely new model, you decide!

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem to jako : W pudełku dwa samoloty-jeden zestaw wyposażenia

na zdjeciu wyraznie widac ze jest drugi zestaw bez wyposazenia

Ja zas zastanawiam sie jak to wyglada w przypadku asortymentu z opisem "preorder" tzn kiedy dostepny?

Link to comment
Share on other sites

niestety napalilem sie jak szczerbaty na suchary.

Juz mialem zamawiac ale okazuje sie ze jedyna mozliwosc przesylki tego modelu to opcja:

EMS Express (POLAND) 0g - 999g $37.63

I cena juz wykracza sporo ponad 100$ - zimna woda na ochlode

Link to comment
Share on other sites

no zamawiac mozna juz mi pokazalo ze jest -80 ale to dopiero jak robisz zamowienie. No ale mam wrazenie ze cena jest tylko wabikiem a dorabisaja sobie na przesylkach bo 37$ za przesylke do 1kg za chiny nie dam :) a innej wybrac w przypadku tego modelu nie mozna

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.