Tomek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jak Madman miał 2,75 kg wagi (kiedy to było ,teraz ma 3100) to zawis na śmigle 12x3,75 był nie możliwy ,brakowało tak ze 200g. Model zatrzymywał się na chwilę a potem zwalał na skrzydło. Za to reszta już była o.k. Jednak zamiast zamawiać to śmigło proponuje zabrać się do zakupu silnika o jakim pisałeś (chyba 70 4-tkt) i wtedy dobrać już śmigło pod 4-takta pewnie coś ok. 13x 4 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 No to zostane przy 13x5 bo na tym smigle model wisi i potrafi w góre jeszcze polecieć. Co do silnika - niestety koniecznosc zmiany monitora (CRT mi padł) przesunął temat zakupu silnika, a jakos nie wiem czy ewentualnie zbierac na tanszy 4takt ASP (wzialbym 80tkę wagowo równą 70tce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Używam Magnuma 90 już 2 sezon -jak dla mnie to wszystkie 2 -takty się chowają . Dodajesz gazu i masz obroty ,nie czekasz na brum brum brum,jeszcze 3 sekundy i prawie full gaz, tu na śmigle 14x6 silnik aż chce wyrwać się z łoża. Ostatnio przesiadłem się na 15x4 -jazda jak .....a , synowi mało nie wyrwało go z ręki na ziemi . :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jak sie na 4takta przesiąde to bedzie trzeba podwozie wymienic bo juz na 13calach mi model kosi trawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 I stało się!!! :!: Mój pierwszy fun fly oblatany Wrażenia z lotu są dobre. Model dzięki bardzo grubemu profilowi jest bardzo stateczny i zarazem zwrotny. Przydał by siętylko większy motor bo modelowi brakuje mocy do zawisu. Ale to wkońcu silnik 4,6 ccm i przy wadze modelu ok. 2500g to i tak dobrze. Ogólnie to jestem zadowolony z modelu Może jeszcze dzisiaj wrzuje krótki filmik z oblotu. Nie jest to rewelacja bo to lot z ustawionymi małymi wychyleniami na stery więc niema tam akrobacji :cry: Ale jak tylko pójde na następne loty to nagram jakiś Pod warunkiem że bede miał śmigło bo przy 2 locie złamałem śmigło przy lądowaniu. No co to był w końcu mój 2 lot tym modelem jeszcze go nie wyczułem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dodajesz gazu i masz obroty ,nie czekasz na brum brum brum,jeszcze 3 sekundy i prawie full gaz, Wszystko kwestia regulacji Niestety trzeba pomieszać tą nieszczęsną iglicą wolnych obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dzisiaj na lotach już przykręciłem ta iglice i było juz w miare. Trzeba też pamietać że silnik gdy jest na wolnych obrotach jakiś czas to gdy da mus ie pełny gaz to nigdy nie wejdzie od razu tylko powoli bo wtedy jest silnik już zimny. Przynajmniej tak wnioskuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Mam taki sam silnik ja Ty Paweł (MVVS 4,6ccm) i też u mnie tak jest że jak dłużej pochodzi na wolnych to później ma problem z wejściem na wysokie (przeważnie cham gaśnie). Nie powiem jednak że mam już go dobrze ustawionego - jeszcze będę ustawiał aż do skutku bo mi ten "kaprys" się nie podoba. Wina zbytniego wychłodzenia raczej to nie jest - inne moje silniki pracują prawidłowo - czyli się nie wychładzają . Przyznać trzeba że to silnik wredny do ustawienia i czuły na zmiany pogody ale za to moc spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dodam tylko że brak momentu na wale powoduje ,że 2 takt rozpędza się powoli ale za to na większe prędkości i stąd zawsze będzie efekt brum...brum..brum,bzzz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.