Gość Qbix Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 witam, orientujecie sie moze jaka powinna byc temperatura glowicy lub backplate'u silnika Saito .91? dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbix Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 to jak Panowie? wie ktos? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Co prawda nie w Saito ale w OS FS 91 temperatura mierzona na świecy podczas pracy , wyniosła 80 pare stopni jeśli dobrze pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Silnik dobrze dotarty s a m sobie da rade z temperatura... A pamietam z dawnych czasow w modelarni Instruktor zawsze mowil: " podczas pracy silnika gdy dotkniesz palcami glowicy i skora z palcow nie zostanie na silniku to temp. silnika jest OK.....i silnik jest dobrze dotarty" .... :wink: Ale widze ze masz juz odpowiedz na pytanie ...no i w dzisiejszych czasach miniaturowej elektroniki to zaden problem wykombinowac miernik + czujnik temp. i podpiac go do silnika... Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qbix Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 dzieki za odpowiedz. no wlasnie nie problem z miernikiem tylko z informacja. pytam poniewaz w modelu mam silnik ustawiony cylindrem do dolu, a otwory wentylacyjne sa tylko po bokach osi silnika (Extra 330). nie wiem czy nie powinienem dodatkowo wyciac otworu przed cylindrem. jak myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jezeli istnieje taka mozliwosc (wyciecie z przodu otworu chlodzacego ) to oczywiscie radze cos takiego zrobic gdyz cylinder i glowica silnika najbardziej sie nagrzewaja i powinny byc chlodzone -powietrze chlodzace powinno miec tez ujscie ,inaczej stworzy sie Stau Temperaturowy co doprowadzi do przegrzewania sie silnika -a to spowoduje spadek mocy a w gorszym przypadku zatarcie Tloka... Powietrza do chlodzenia silnika nigdy nie jest za duzo ... Pozdrawiam Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.