Guest Qbix Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 witam, orientujecie sie moze jaka powinna byc temperatura glowicy lub backplate'u silnika Saito .91? dzieki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 to jak Panowie? wie ktos? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Co prawda nie w Saito ale w OS FS 91 temperatura mierzona na świecy podczas pracy , wyniosła 80 pare stopni jeśli dobrze pamiętam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeczek Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Silnik dobrze dotarty s a m sobie da rade z temperatura... A pamietam z dawnych czasow w modelarni Instruktor zawsze mowil: " podczas pracy silnika gdy dotkniesz palcami glowicy i skora z palcow nie zostanie na silniku to temp. silnika jest OK.....i silnik jest dobrze dotarty" .... :wink: Ale widze ze masz juz odpowiedz na pytanie ...no i w dzisiejszych czasach miniaturowej elektroniki to zaden problem wykombinowac miernik + czujnik temp. i podpiac go do silnika... Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qbix Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 dzieki za odpowiedz. no wlasnie nie problem z miernikiem tylko z informacja. pytam poniewaz w modelu mam silnik ustawiony cylindrem do dolu, a otwory wentylacyjne sa tylko po bokach osi silnika (Extra 330). nie wiem czy nie powinienem dodatkowo wyciac otworu przed cylindrem. jak myslicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeczek Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Jezeli istnieje taka mozliwosc (wyciecie z przodu otworu chlodzacego ) to oczywiscie radze cos takiego zrobic gdyz cylinder i glowica silnika najbardziej sie nagrzewaja i powinny byc chlodzone -powietrze chlodzace powinno miec tez ujscie ,inaczej stworzy sie Stau Temperaturowy co doprowadzi do przegrzewania sie silnika -a to spowoduje spadek mocy a w gorszym przypadku zatarcie Tloka... Powietrza do chlodzenia silnika nigdy nie jest za duzo ... Pozdrawiam Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.