rc-gigant Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Witam moze ktos juz sie spotkal z takim problemem jak w temacie,silnik w locie normalnym pracuje oki a po odwróceniu zaczyna przerywac(chodzi o maxymalne obroty)Zadne regulacje nie pomogly,caly uklad paliwowy przejrzalem wszystko wyglada na oki.Silnik to boxer o pojemonosci 100cm Pozdrawiam
Konrad Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Skoro żadne regulacje nie pomagają prawdopodobnie należałoby wymienić membrany w gaźniku,ewentualnie zaworek iglicowy którym jedna z membran steruje(zakładam,że jak w większości masz gaźnik WALBRO)
darkarll Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 według mnie to jednak sprawa regulacji , ale może coś więcej napisz , jaki to samolot , jaki silnik i czy z odwróconą pętlą też są problemy,
Marek_Spy Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 1- czy to tylko występuje w locie ? 2- przy jakich figurach ? czy ssawy w zbiorniku są prawidłowe ?
rc-gigant Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Model to katana z the world models, silnik DA100,problemy zaczynaja sie jak odwracam w locie model na plecy podczas lotu na maxymalnych obrotach zaczyna przewrywac tak jak by mu brakowalo paliwa,w locie normalnym wszystko jest dobrze,przy odwróconej petli tez sa problemy ogólnie jak tylko odwróce model na plecy zaczyna przerywac,po odwróceniu go do normalnego lotu jeszcze pare sekund poprzerywa i zaczyna pracowac równo tak jak by musial dojsc do siebie .SSak w zbiorniku sprawdzilem jest Ok,to raczej nie wina ssaka poniewaz silnik z pelnym zbiornikiem tez przerywa.Model na ziemi chodzi dobrze,regulowalem go juz ja ,kolega próbowal i niestety nie dawalo to zadnego rezultatu.
Marek_Spy Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 dosc ciekawe proponuje na ziemi spróbować model odwrócić na ziemi , Raczej to nie regulacja ale coś z zasilaniem albo dostaje zbyt malo paliwa albo zbyt duzo . Jaki tam gaznik jest ?
Marek_Spy Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 dosc ciekawe proponuje na ziemi spróbować model odwrócić na ziemi , Raczej to nie regulacja ale coś z zasilaniem albo dostaje zbyt malo paliwa albo zbyt duzo . Wykreć świece i zobacz ich kolor , mozliwe ze masz jednak żle dobraną mieszankę Jaki tam gaznik jest ?
darkarll Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Prawdopodobnie w jakiś "nieszczęśliwy " sposób powietrze opływa gaźnik i wytwarzają się różnice ciśnień , popróbuj może z jakimiś osłonami na gaźnik. Maiłem kilka lat temu podobny problem z silnikiem jedno cylindrowym , który miał gaźnik z boku cylindra , gaźnik wystawał poza owiewkę silnika , no i na "żyletce" silnik przerywał ( gaźnik w żyletce był od góry), zakładałem deflektor , przylutowałem rurkę do otworu nad membraną i zagiąłem do wlotu gaźnika ( miało to wyrównać podobno ciśnienia ) no i :ass: ,nie miałem wtedy zbyt dużego doświadczenia z benzynami i niestety nie poradziłem sobie z problemem.Silnik sprzedałem latał w innym modelu i nie było żadnych problemów poczytaj może TU Technika - silniki - SM-30
Marek_Spy Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Prawdopodobnie w jakiś "nieszczęśliwy " sposób powietrze opływa gaźnik i wytwarzają się różnice ciśnieńA wiesz to tez całkiem prawdopodobne . Silniki modelarskie sa bardzo uproszczone a zwłaszcza gaźniki .
Nielot Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Prawdopodobnie w jakiś "nieszczęśliwy " sposób powietrze opływa gaźnik i wytwarzają się różnice ciśnień , popróbuj może z jakimiś osłonami na gaźnikNo właśnie Darkarll ma racje(pod warunkiem że wyeliminowałeś wszystkie inne wymieniane bolączki) ale poszukaj, dokładnie ten problem opisywałem na forum i sposoby zaradcze też.Pozdrawiam http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=21628
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.