Jump to content

silnik w locie odwróconym zaczyna przerywac


rc-gigant

Recommended Posts

Witam moze ktos juz sie spotkal z takim problemem jak w temacie,silnik w locie normalnym pracuje oki a po odwróceniu zaczyna przerywac(chodzi o maxymalne obroty)Zadne regulacje nie pomogly,caly uklad paliwowy przejrzalem wszystko wyglada na oki.Silnik to boxer o pojemonosci 100cm Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Skoro żadne regulacje nie pomagają prawdopodobnie należałoby wymienić membrany w gaźniku,ewentualnie zaworek iglicowy którym jedna z membran steruje(zakładam,że jak w większości masz gaźnik WALBRO)

Link to comment
Share on other sites

Model to katana z the world models, silnik DA100,problemy zaczynaja sie jak odwracam w locie model na plecy podczas lotu na maxymalnych obrotach zaczyna przewrywac tak jak by mu brakowalo paliwa,w locie normalnym wszystko jest dobrze,przy odwróconej petli tez sa problemy ogólnie jak tylko odwróce model na plecy zaczyna przerywac,po odwróceniu go do normalnego lotu jeszcze pare sekund poprzerywa i zaczyna pracowac równo tak jak by musial dojsc do siebie .SSak w zbiorniku sprawdzilem jest Ok,to raczej nie wina ssaka poniewaz silnik z pelnym zbiornikiem tez przerywa.Model na ziemi chodzi dobrze,regulowalem go juz ja ,kolega próbowal i niestety nie dawalo to zadnego rezultatu.

Link to comment
Share on other sites

dosc ciekawe

proponuje na ziemi spróbować model odwrócić na ziemi , Raczej to nie regulacja ale coś z zasilaniem albo dostaje zbyt malo paliwa albo zbyt duzo . Wykreć świece i zobacz ich kolor , mozliwe ze masz jednak żle dobraną mieszankę Jaki tam gaznik jest ?

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie w jakiś "nieszczęśliwy " sposób powietrze opływa gaźnik i wytwarzają się różnice ciśnień , popróbuj może z jakimiś osłonami na gaźnik. Maiłem kilka lat temu podobny problem z silnikiem jedno cylindrowym , który miał gaźnik z boku cylindra , gaźnik wystawał poza owiewkę silnika , no i na "żyletce" silnik przerywał ( gaźnik w żyletce był od góry), zakładałem deflektor , przylutowałem rurkę do otworu nad membraną i zagiąłem do wlotu gaźnika ( miało to wyrównać podobno ciśnienia ) no i :ass: ,nie miałem wtedy zbyt dużego doświadczenia z benzynami i niestety nie poradziłem sobie z problemem.Silnik sprzedałem latał w innym modelu i nie było żadnych problemów

 

poczytaj może TU Technika - silniki - SM-30

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie w jakiś "nieszczęśliwy " sposób powietrze opływa gaźnik i wytwarzają się różnice ciśnień

A wiesz to tez całkiem prawdopodobne . Silniki modelarskie sa bardzo uproszczone a zwłaszcza gaźniki .
Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie w jakiś "nieszczęśliwy " sposób powietrze opływa gaźnik i wytwarzają się różnice ciśnień , popróbuj może z jakimiś osłonami na gaźnik

No właśnie Darkarll ma racje(pod warunkiem że wyeliminowałeś wszystkie inne wymieniane bolączki) ale poszukaj, dokładnie ten problem opisywałem na forum i sposoby zaradcze też.Pozdrawiam http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=21628
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.