Skocz do zawartości

Spitfire z DA


arnzar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Jestem nowy na forum i zielony w temacie modelarstwa . Mam kłopot z balastem w zbiorniku , otuż przekręcając go nie chce opaść na dół (ciężarek za lekki , wężyk za sztywny ,czy co ? ) Byłbym wdzięczny za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli - nie balast ale ssak - jest z kompletu zbiornika to jedynie jak napisał poprzednik weżyk masz zbyt długi. Powinien być na tyle przycięty by jego końcówka - ssak nie dotykała tylnej ścianki zbiornika. U mnie to chyba jest pare milimetrów mniej ale nie mniej niż 5mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jest jak najdłuższy odcinek wężyka wewnątrz zbiorniczka zastąpić rurką mosiężną. Dodatkowo można pilnikiem zastrugać ssak w wiertarce na pełny stożek, pod takim kątem i do tego stopnia, żeby pozostawało jak najmniej paliwa.

Dobrą zasadą jest też odizolowanie zbiorniczka od modelu gąbką, żeby paliwo pieniło się możliwie najmniej. Zbiornik i gaźnik powinny być dwoma najwyższymi punktami w układzie paliwowym.

Wtedy dobrze wyregulowany silnik nie będzie gasł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jest jak najdłuższy odcinek wężyka wewnątrz zbiorniczka zastąpić rurką mosiężną

Może warto rozwinąć temat bo w tej postaci brzmi jak nie do końca przemyślany. :?: :!: Po to jest wężyk giętki a nie sztywny by ssak układał się zawsze "w paliwie" niezależnie od pozycji lotu modelu. Jak chcesz to uzyskać ze sztywną mosiężną rurką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto jest jak najdłuższy odcinek wężyka wewnątrz zbiorniczka zastąpić rurką mosiężną