noker Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 a ile czasu zajęła panu budowa? ... tak ze dwa miesiące, odkąd się na to forum załapałem najpierw depron w komforcie, wydruk planów i wycięcie elementów, po drodze szukanie aparatury, zakupy w HK, klejenie kadłuba na Dragon - długo schnie sam wiesz - generalnie nie spieszyłem się z budową i oblotem
Tomek Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 No to co dalej Rafał? Rączki już przestały się trząść ? :rotfl:
noker Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2010 Właśnie przyszła paczka stereopianu laserem ciętego na Funtanę Mini :mrgreen: Cwiczymy latanie i dalej brniemy w to bagienko :twisted:
noker Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dzisiaj deszczowo więc jako praca domowa zrobiłem delikatne malowanie Ultronka: lepiej teraz się zorientować kiedy na plecach a kiedy normalnie leci Pomyślę może jeszcze nad jakimś napisem na skrzydłach lub na boku kadłuba
noker Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2010 Dzisiaj odbyłem kolejne loty. Zastosowane ubarwienie zdecydowanie podniosło aerodynamikę w locie jak również orientację kierownika lotu Jeszcze ze dwa wypady na lotnisko i będzie mozna jakiś filmik zmontować
Tomek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Opublikowano 25 Czerwca 2010 No i był pierwszy w życiu harrier , jak silnik zgasł. :wink: (Elektryki tez gasną , szczególnie jak mają zły tryming ustawiony)
pawel66 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 malowanie super naprawdę było malowane czy ładnie docięta taśma pakowna?
noker Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2010 Dokładnie Mazaczki z Kerfura: Best Quality Permanent Marker Wodoodporny na bazie alkoholu po jakieś 1.89 za sztukę teraz zastanawia mnie w jaki sposób nanieść na depron jakiś napis z kompa. :? Próbowałem na folii drukować atramentówką i odbić (podobnie jak na balsie) ale :ass: rozmazuje się Dzisiaj trochę wiało, ale dałem radę rozładować cztery pakiety, i upolować kreta (malutki więc wypuściłem) :faja:
pawel66 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Opublikowano 26 Czerwca 2010 wydrukuj na kartce wytnij "wnętrze" przyklej taśmą środek pomaluj markerami a najlepiej farbą
konradcal Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bc703bf6bd0e0f3.html[/img] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf4bf9e8495251a1.html[/img] http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/beaa19f1be778921.html[/img] Witam. Przy okazji tego tematu pokarzę swoje rozwiązanie.
pawel66 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 a jak wagowo wyszedł? jakie wyposażenie? wzmacnialiście u siebie ogon? bo u mnie przy beczkach po okręgu wyraźnie widać że się wichruje :|
konradcal Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Mój jest ciężki ok. 550g wyposażenie to- 4x TowerPro 9g silnik Emax 2210/30 regler 18A pakiet Turnigy 1300 Przy tej wadze bardzo stabilnie lata, jest dość odporny na wiatr. Kadłub i stateczniki zrobione są z depronu 5mm a w części środkowej kadłub jest wzmocniony balsą.
pawel66 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 następnego ultronka okleję taśmą teraz latam "gołym" i słabo znosi nawet malutkie kreciki a wstawiałeś jakieś podpórki pod stery tan jak to zrobił noker?
konradcal Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Nie, pięciomilimetrowy depron jest wystarczająco sztywny. Jedyne wzmocnienie to trójkątna listewka z balsy wklejona jako podstawa zawiasu.
noker Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Pierwsze 'krety' za płoty :devil: Wczoraj leciałem na plecach na wysokości około 5m nad ziemią, pod dziwnym kątem w stosunku do mnie i model zaczynał się przechylać na jedno skrzydło, nie zdążyłem sobie wyobrazić w którą stronę skontrować przechył więc postanowiłem nabrać wysokości, pociągając na drążek. :lol2: Ale jak wiadomo na plecach robi się to inaczej Straty niewielkie, ster kierunku do klejenia albo wymiany, sie zobaczy PS. tak naprawdę to chciałem 'zaświrować' przed nowymi laskami na lotnisku :rotfl:
Marcus Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 tak naprawdę to chciałem 'zaświrować' przed nowymi laskami na lotnisku :rotfl: :devil: :lol2: Jak tam funtana?
pawel66 Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Marcus i byłeś w końcu w radawcu? deprona na lotnisku nie naprawiłeś? :shock: chyba mocniej grzmotnąłeś niż mówisz :devil:
noker Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Dochodzę już do pewnych (samodzielnych) wniosków jeśli chodzi o zastosowane śmigło 0840 niby OK ale na moim proppsaverze na wys obrotach wchodzi w dziwne wibracje, 0947 tu panie ładnie cicho jest, winda jak tralala, ale silnik sie grzeje, w piatek mam wizitacje u majster-klepki i zakupię 0843 pod mojego P.Savera
pawel66 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 porostu śmigła mają czasami krzywo otwory powiercone :roll:
noker Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 Wątpię Pawełku, śmigła to pewnie jakieś wypraski na gotowo, nikt nie bawi się w wiercenie, ale średnica otworu na śmigle musi być dopasowana do tulejki na P.Saverze bez luzów
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.