Skocz do zawartości

Silnik mvvs - jak poznać pojemność?


pawel66

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dostałem model starego akrobata f3a czy czegoś podobnego o wadze ok 2.5kg-3.00 kg i nie wiem jaki mam w nim silnik :wink:

wiem tylko ze 6 do 8cm

głowica chyba była kiedyś czerwona , teraz zżółkła

obecnie zamontowane śmigło APC 10x6

 

jakie to może mieć osiągi? :devil:

 

[poprawiony tytuł - Marcin133]

Opublikowano

a bez rozbierania się nie obędzie?

niema specyfikacji w necie? (ja się w spalinach nie orientuję)

 

chcę zbudować model do 3d ew funfly pod ten właśnie silniki i chcę wiedzieć ile uciągnie

Opublikowano

a bez rozbierania się nie obędzie?

Obędzie się bo mvvs do 3D nie bardzo się nadaje. Jak masz gotowy model F3A to właśnie nim polataj a latanie 3D zostaw sobie na później.
Opublikowano

jutro będę na modelarni to jeszcze zobaczę ;]

 

ale polata na tym jakiś "normalny" akrobat 1 - 1.5 m czy niedarady :(

próbowałem w symulatorze i f3a i nie wychodzi ;D

Opublikowano

model już kiedyś latał na rc, ma swoją historię i nie chcę go rozbić a latanie tego typu modelem nie jest dla mnie :roll:

jeżeli jest to 7 czy 7.5 to jaki model 3d/fun/akro na tym polata(rozpiętość/waga)? może ktoś ma plany? :mrgreen:

Opublikowano

ale polata na tym jakiś "normalny" akrobat 1 - 1.5 m czy niedarady :(

Miałem pierwotnie mvvs 8cm w Diablotinie 1,5m i mocy było aż nadto, więc się nie martw. Z kolei na mvvs 6,5 latałem modelem do f3a Topas (również 1,5m i ze 3kg) z czeskich planów. Oba silniki z czarnymi wydechami.

Opublikowano

zdjąłem maskę z modelu aby zobaczyć co tam pisze i tu zonk :shock: w miejscu gdzie normalnie jest numer niema nic

 

cylinder jest żółty a w rowkach czerwony , chyba wyblakł

 

silnik ma cylinder 4cm (mierzone miarką zwijaną)

Opublikowano

pawel66,

 

Zmiłuj się :wall: :wall:

 

Weź suwmiarkę, wykręć świecę, zmierz skok tłoka, odkręć głowicę, zmierz średnicę, zastosuj wzór na objętość walca i PRZESTAŃ :ass: ZAWRACAĆ :evil:

 

Geometria za trudna? Czy lenistwo Cię dopadło?

 

PS

Wyedytowałem, bo nie powinienem dać się ponieść emocjom :oops:

Opublikowano
:D Nie potrzeba suwmiarki, ani głowicy nie trzeba odkręcać. Wystarczy otworzyć okno wydechowe, włożyć przez nie wykałaczkę w środku szerokości okna aby oparła się o przeciwległą ściankę cylindra i zaznaczyć na niej ile się schowała. To samo zrobić po zamknięciu okna tłokiem. Różnica w wymiarze to średnica cylindra. Pomiar skoku jeszcze łatwiejszy. Najtrudniejsze w tym jest znalezienie wzoru na objętość walca. Teraz to chyba na politechnice dopiero tego uczą. :devil: :twisted:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.