wichercat Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Konstruktywne porady mile widziane - co wybrać: Założenia akrobat 224 cm rozp. waga miedzy 7-7,5 kg. Jako że powoli kompletuje wyposażenie to i o silniku zapomniec nie można..... Cena podobna waga też moc jak się doczytałem różnica 0,1 KM... Planuje oczywiście tłumik puszkę..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 ZDZ potrafi kaprysić, ma specyficzny "schemat" uruchamiania w związku z zaworem obrotowym który lubi być pomoczony paliwem, ale jak to pokonasz i silnik się ułoży to chodzi całkiem całkiem. DA jest wolny od tych przypadłości (membrana) i ładnie pracuje.Posiadam ZDZ 50 i ZDZ 80 RVJ w modelach także wiem co mówię.Wybrał bym DA bo nigdy nie miałem, a te które miałem w "łapkach" u kolegów na lotnisku spisywały się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Pomyśl o 50 ccm MVVS to naprawdę dobry wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Miałem oba te silniki , gdybym miał teraz kupować , był by to DA , chociażby z powodu wyglądu i łatwości uruchomienia , co prawda ZDZ nigy mi nie zgasł ( DA zgasł mi kilaka razy , w tym raz na zawodach :evil: ) ale irytować może kapryszenie silnika przy odpalaniu ,no i częste braki w serwisie części zamiennych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 O tu zdębiałem jak mówisz że kilka razy Ci zgasł bo mój chinol zgasł ze dwa razy ale DA właśnie między innymi po to taki chyba się silnik kupuje :shock: no ale pewnie zdarzyć się może we wszystkich typach takowy przypadek...... Bo w sumie nasuwa się pytanie czy nie jakiś DLE czy DLA bo wiem jak lata Tomka ultek na chinolu..... ziuuu i brm brm - no nic jakoś tak ten DA mnie kręci.......no i co za trendy mieć na masce nakleje DA :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 No więc Maćku. Jak już kupiłem ,ale jeszcze nie dojechał , to oczytałem się i osłuchałem o DLE-55 ,że to super szrot. Jak w końcu dojechał to wyglądał przyzwoicie i nie bardzo rozumiałem skąd te opinie . A po wylatanym całym sezonie wiem , że mam super silniczek. Wiem, wiem, dla niektórych to on się dopiero zaczyna , ale ja mam już za sobą kilka karnistów 5 l benzyny. Powiem tylko tyle , że jestem bardo zadowolony, pali zawsze od 3 , a jak jest ciepło to nawet bez ssania od pierwszego. Jedynie ten dźwięk na tej oryginalnej puszce.... bez komentarza. :rotfl: Zawsze jednak można kupić tłumik JMB i cieszyć się niskim barytonem . Te tłumiki po prostu pięknie brzmią. I taką konfigurację Ci polecam. Choć nie wątpię , że naklejka DA jest piękna , tylko trochę droga jak na kawałek folii. :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.