student87 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Po podłączeniu emaxa do regulatora i włączeniu zasilania silnik pika w następujący ciągly sposób: pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik nie chce kręcić co może być przyczyną ????
sudik Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Prawdopodobnie nie dałeś przepustnicy na 0 . Spróbuj dać na 0, jeśli popika parę razy i ucichnie wtedy możesz ruszyć z przepustnicą.
student87 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 Przepustnica jest na zero, próbowałem też w innych konfiguracjach bez rezultatu.
plisken Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 To samo miałem z ASW. Daj przepustnicę na 0 i trymer całkiem w dół.
HubertFab Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 a jak podłączasz inny silnik to tak samo się zachowuje?
merlin1212 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jaka aparatura? Sprawdź przełączniki. Może masz włączone IDLE?
bzik4 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 A może jakieś zdjęcie i informacja co to za aparatura, jaki regiel jaki odbiornik? Bo pik pik pik pik pik pik pik to mi robi zegarek o 6:45 od poniedziałku do soboty i też się nie kręci.
kesto Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 To wygląda na rozprogramowany regulator
student87 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 Przyczyną była wtyczka wpięta pod inny kanał. Pojawił się nowy problem, silnik nie chce kręcić tylko "rwie" nie chce wystartować :/ jakieś pomysły co może być nie tak ?
Malker Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Sprawdź goldy przy regulatorze. Możliwe jest, że trzymają się tylko na koszulce termokurczliwej. Najwidoczniej gubi jedną fazę.
puciu16 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Nie ma jednej fazy najprawdopodobniej. Sprawdź przewody, czy nie są przełamane może rozerwane. To w emax'ie jest częste bo przewody są twarde.
student87 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 jeden z kabli przy zwojach jest urwany, jest sposób żęby go uratować czy silnik do kosza ?
HubertFab Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 raczej do kosza ponieważ ciężko jest nawinąć nowe uzwojenie aby silnik pracował tak jak z oryginalnym. ale zawsze możesz spróbować, tylko zwróć uwagę na średnicę drutu, kierunek nawijania, i ilość zwojów na każdym "ząbku".. osobiście nie polecam przewijania bo kiedyś przewinąłem silnik i miał przebicie = spaliłem regulator za 60zł. ;( Pozdrawiam.
bzik4 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 jeden z kabli przy zwojach jest urwany, jest sposób żęby go uratować czy silnik do kosza ? przewinąć ewentualnie sprzedać za drobne, na przykład mnie osobiście nie polecam przewijania bo kiedyś przewinąłem silnik i miał przebicie = spaliłem regulator za 60zł. ;( dlatego warto po przewinięciu sprwadzić co się nawinęło i jak
Zdzichu Opublikowano 18 Czerwca 2010 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Przewinąć można, wystarczy poczytać i do dzieła. Poszukaj, pewnie ktoś już przewijał podobny silnik więc będzie opisane jakim grubym drutem i ile zwojów weszło. Niestety jest to zabawa wymagająca sporo cierpliwości i uwagi by nie uszkodzić izolacji na ząbkach statora i drucie nawojowym. Następnie miernikiem sprawdzasz czy nie ma przebicia, pomiędzy uzwojeniami a statorem, lutujesz i gotowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.