Skocz do zawartości

Emax problem


student87

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po podłączeniu emaxa do regulatora i włączeniu zasilania silnik pika w następujący ciągly sposób: pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik,pik nie chce kręcić :( co może być przyczyną ????

Opublikowano

Prawdopodobnie nie dałeś przepustnicy na 0 . Spróbuj dać na 0, jeśli popika parę razy i ucichnie wtedy możesz ruszyć z przepustnicą.

Opublikowano

A może jakieś zdjęcie i informacja co to za aparatura, jaki regiel jaki odbiornik? Bo pik pik pik pik pik pik pik to mi robi zegarek o 6:45 od poniedziałku do soboty i też się nie kręci.

Opublikowano

Przyczyną była wtyczka wpięta pod inny kanał. Pojawił się nowy problem, silnik nie chce kręcić tylko "rwie" nie chce wystartować :/ jakieś pomysły co może być nie tak ?

Opublikowano

Sprawdź goldy przy regulatorze. Możliwe jest, że trzymają się tylko na koszulce termokurczliwej.

Najwidoczniej gubi jedną fazę.

Opublikowano

raczej do kosza ponieważ ciężko jest nawinąć nowe uzwojenie aby silnik pracował tak jak z oryginalnym. ale zawsze możesz spróbować, tylko zwróć uwagę na średnicę drutu, kierunek nawijania, i ilość zwojów na każdym "ząbku"..

 

osobiście nie polecam przewijania bo kiedyś przewinąłem silnik i miał przebicie = spaliłem regulator za 60zł. ;(

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

jeden z kabli przy zwojach jest urwany, jest sposób żęby go uratować czy silnik do kosza ?

przewinąć ewentualnie sprzedać za drobne, na przykład mnie

 

 

osobiście nie polecam przewijania bo kiedyś przewinąłem silnik i miał przebicie = spaliłem regulator za 60zł. ;(

dlatego warto po przewinięciu sprwadzić co się nawinęło i jak

Opublikowano

Przewinąć można, wystarczy poczytać i do dzieła. Poszukaj, pewnie ktoś już przewijał podobny silnik więc będzie opisane jakim grubym drutem i ile zwojów weszło.

 

Niestety jest to zabawa wymagająca sporo cierpliwości i uwagi by nie uszkodzić izolacji na ząbkach statora i drucie nawojowym. Następnie miernikiem sprawdzasz czy nie ma przebicia, pomiędzy uzwojeniami a statorem, lutujesz i gotowe.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.