Skocz do zawartości

Uruchomienie silnika MAR3


ToNieJa

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Ostatnio wpadł mi w ręce silniczek MAR3 i chciał bym go odpalić.

Ponieważ jestem zielony w temacie spalinowych silników modelarskich proszę was o pomoc. W necie nie znalazłem żadnych informacji o tym silniku wiem tylko to ,że jest to samozapłon. Macie jakieś informacje na jego temat? Przede wszystkim jakie śmigło trzeba do niego zamontować. Czy da się go uruchomić bez jakichś diabelskich nakładów pracy (i forsy)? Może lepiej przerobić na żarowy?

Proszę pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmigło 7x4 lub 8x4.Tak przed postawieniem warto sprawdzić dla samej frajdy czy zechce ten cud techniki zagadać,a nóż się okaże,że akurat ten egzemplarz chodzi :D .Widziałem gdzieś na internecie bardzo ładnie wyeksponowany silniczek-drewniane lakierowane śmigło,silnik przykręcony na dębowej ozdobnie frezowanej podstawce za pośrednictwem mosięznych polerowanych rurek.Moim zdaniem jest to coś pięknego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Moja przygoda z MARSEM była zadziwiająca - po zakupie i kilku latach spędzonych w szafce włożyłem do modelu i tutaj wielkie zaskoczenie zapalił od pierwszego kopa, jak do tej pory żaden inny motorek tak pozytywnie mnie nie zaskoczył. Jako motorek dla początkujących bardzo dobry. Choć (w innym egzemplarzu) w trakcie normalnej niewysilonej pracy pękł korbowód.... Co może świadczyć o marnej jakości - na początek jest ok - tani i stosunkowo łatwy w obsłudze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie