Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Witam! Poszukuję odpowiedzi na pytanie jaki obecnie jest dostępny najmniejszy silnik benzynowy (na bezołowiową zmieszaną z olejem) I ewentualnie jaka jest jego cena... :roll: Chciałbym spróbować swoich sił z modelami spalinowymi a przy klasycznych samozapłonowych/żarowych itd. koszta mnie przerażają (ok. 50zł za 5l bańke paliwa)... Pozdrawiam, Bartek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Chyba 25 ccm MVVS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alchemique Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Do jakiego modelu chcesz wepchac taki silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Narazie nie mam zamiaru niczego nigdzie wpychać, pytałem się tylko jaka jest najmniejsza pojemność silnika, ale jeśli to jest 25ccm to nie ma mowy żeby od takiego potworka zaczął... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Moim zdaniem silniki benzynowe mają uzasadnienie od 50 ccm. Do tej granicy tylko żarowe - mają lepszy stosunek mocy do masy. Ta cena paliwa tu można dyskutować czy 50 pln za 5 litrów to dużo. Wypal przez sezon te 5 l w powietrzu na małej pojemności (a od takiej będziesz chyba zaczynał) wcześniej "zwietrzeje" niz się skończy bańka :wink: Cena paliwa wcale nie jest tak znaczna w dużych modelach - tam koszty są w całkiem innych "miejscach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Może koszt benzyny jest tańszy przy silnikach benzynowych w porównaniu do silników żarowych, ale za to cena silnika to ponad 1000zł :roll: Jeśli cie stać na taki silnik to prosze bardzo. Mnie nie stać więc robie modele z silnikeim żarowym. I jeszcze pomyśl o kosztach włożonych w model :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Wracajac do pytania to najmniejsza jest przerobka super tigre'a 15cm3. Mam na mysli komercyjnie dostepne. Kiedys produkowano nawet malenstwa 6 lub 8cm3. Z armandem sie w 100% zgadzam. Chcialem do niedawna 26 mvvsa, lecz zdecyduje sie na cos wiekszego. Na co? Tego do konca nie jestem pewny, ale mysle o minimum 80cm3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Tylko taki silnik benzynowy 6 lub 8 ccm ma moc chyba jak żarowa 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 prawda jest taka ze koszt silnika benzynowego to jedno, a koszt modelu i odpowiedniego wyposażenia do niego to drugie. mysle ze wystarczyly by one na zakup kilkunastu jak nie kilkudziesieciu 5 litrowych baniek:) a benzyna i tak kosztuje swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 zgadzam się z tikicaca koszt silnika i modelu na benzynke to powazna kasa , a mniejszy silnik niż 50cm to wielkie nieporozumienie, także nie ma sensu mniejsza pjemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Koszty latania zarowym sa rzeczywisie duze... 5L na sezon :shock: :roll: :lol2: dobre Banke 5l wypalilem w ciagu 2 tygodni -latalem codziennie po 1-2 zbioerniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Elektron - jaką pojemnością 4ccm czy 35 ccm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 4.5ccm na lotnisku siedzialem po godzince i wylatywalem poprosty baki a banka sie robila coraz lzejsza. A teraz jest zimno i mnnie nie ciagnie do latania - bo banka jest pusta :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Być może 15cm3 Webra jest najmniejszym seryjnym silnikiem benzynowym: http://www.webra-austria.at/motor.php?search=1067I&folder=AERO&lang=EN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJDIT Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Być może 15cm3 Webra jest najmniejszym seryjnym silnikiem benzynowym: Który przy tej wadze (dolicz zapłon, pakiet, tłumik) nada sie najwyżej do piperków i innej masci trenerków. Jak by nie było jes to jakaś alternatywa dla osób które nie potrzebuja dużych mocy przy extremalnie niskiej wadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Najmniejszy Benzyniak jaki znam to 2 cm? - tylko jedna sprawa- ciezko go dostac ....mam go , nazywa sie SYNCHRO (USA) i ma zintegrowany przerywacz i mini /micro swiece iskrowa ... Ale mysle ze szczytem Techniki sa jednak 4 suwowe 1 cm? silniki .... Janek P R Z E P R A S Z A M !! najmniejszy iskrowy to 1 cm? DOOLING !!! wykonany przez Szweda Arne Hende (zmarl przed 2 miesiacami) .........naturalnie mam ten silnik :faja: C U D T E C H N I K I !!!!!!!!!! a swieca ISKROWA(nie zarowa)-niesamowicie mala !....... Janek 8) SYNCHRO -ponizej A to ; DOOLING .61 1 cm? 1/3 wielkosci tego u gory -moge zrobic zdjecie do porownania... z wysokoscia zapalki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 http://www.arthobby.pl/index.php?page=8&prod_id=829 z tego co czytałem na temat silnika WEBRY to zapłon jest integralny z silnikiem, a wraz z tym gadżetem silnik wypada wprost rewelacyjnie wagowo, tylko cena jest zaporowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Janku Ty lepiej napisz jakiego silnika nie masz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Janku Ty lepiej napisz jakiego silnika nie masz :) ...Bedzie mniej pisania :roll: :lol2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janeczek Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 No wiec Wam odpowiem: mam wszystkie ktore chcialem miec w dziecinstwie(po przeczytaniu ksiazki SCHIERA) ....ostatnim o ktorym marzylem byl AERO.35 Inline ten Motor mial uwienczyc moje zbieractwo ...jak dobrze pojdzie to bede go mial ... A tak, to juz tylko dopracowuje moja kolekcje -oczywiscie im wiecej sie temu tematowi przygladalem tym wiecej przekonywalem sie ze nie mozna miec W S Z Y S T K I E G O ! ale tez o wszystkim nie marzylem...z tego co mam jestem zadowolony gdy bede mial AERO to moge isc spokojnie spac.... Janek PS: na pewno bede dalej zbieral te Motorki bo zbierajac tyle lat stwierdzilem ze bez tego nie mozna zyc ...nie pomagaja Helikopterki ,Cessny ,TV,i inne pierdolki bez dlubania w Motorkach zycie jest nudne.... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.