Guest Anonymous Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Witam! Poszukuję odpowiedzi na pytanie jaki obecnie jest dostępny najmniejszy silnik benzynowy (na bezołowiową zmieszaną z olejem) I ewentualnie jaka jest jego cena... :roll: Chciałbym spróbować swoich sił z modelami spalinowymi a przy klasycznych samozapłonowych/żarowych itd. koszta mnie przerażają (ok. 50zł za 5l bańke paliwa)... Pozdrawiam, Bartek.
Guest Anonymous Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Narazie nie mam zamiaru niczego nigdzie wpychać, pytałem się tylko jaka jest najmniejsza pojemność silnika, ale jeśli to jest 25ccm to nie ma mowy żeby od takiego potworka zaczął...
armand Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Moim zdaniem silniki benzynowe mają uzasadnienie od 50 ccm. Do tej granicy tylko żarowe - mają lepszy stosunek mocy do masy. Ta cena paliwa tu można dyskutować czy 50 pln za 5 litrów to dużo. Wypal przez sezon te 5 l w powietrzu na małej pojemności (a od takiej będziesz chyba zaczynał) wcześniej "zwietrzeje" niz się skończy bańka :wink: Cena paliwa wcale nie jest tak znaczna w dużych modelach - tam koszty są w całkiem innych "miejscach".
modelarzkobi Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Może koszt benzyny jest tańszy przy silnikach benzynowych w porównaniu do silników żarowych, ale za to cena silnika to ponad 1000zł :roll: Jeśli cie stać na taki silnik to prosze bardzo. Mnie nie stać więc robie modele z silnikeim żarowym. I jeszcze pomyśl o kosztach włożonych w model :roll:
Boogie Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Wracajac do pytania to najmniejsza jest przerobka super tigre'a 15cm3. Mam na mysli komercyjnie dostepne. Kiedys produkowano nawet malenstwa 6 lub 8cm3. Z armandem sie w 100% zgadzam. Chcialem do niedawna 26 mvvsa, lecz zdecyduje sie na cos wiekszego. Na co? Tego do konca nie jestem pewny, ale mysle o minimum 80cm3.
modelarzkobi Posted June 10, 2007 Posted June 10, 2007 Tylko taki silnik benzynowy 6 lub 8 ccm ma moc chyba jak żarowa 1,5
tikicaca Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 prawda jest taka ze koszt silnika benzynowego to jedno, a koszt modelu i odpowiedniego wyposażenia do niego to drugie. mysle ze wystarczyly by one na zakup kilkunastu jak nie kilkudziesieciu 5 litrowych baniek:) a benzyna i tak kosztuje swoje
Borys Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 zgadzam się z tikicaca koszt silnika i modelu na benzynke to powazna kasa , a mniejszy silnik niż 50cm to wielkie nieporozumienie, także nie ma sensu mniejsza pjemność
elektron Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 Koszty latania zarowym sa rzeczywisie duze... 5L na sezon :shock: :roll: :lol2: dobre Banke 5l wypalilem w ciagu 2 tygodni -latalem codziennie po 1-2 zbioerniki
armand Posted November 10, 2007 Posted November 10, 2007 Elektron - jaką pojemnością 4ccm czy 35 ccm??
elektron Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 4.5ccm na lotnisku siedzialem po godzince i wylatywalem poprosty baki a banka sie robila coraz lzejsza. A teraz jest zimno i mnnie nie ciagnie do latania - bo banka jest pusta :rotfl:
hubert_tata Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Być może 15cm3 Webra jest najmniejszym seryjnym silnikiem benzynowym: http://www.webra-austria.at/motor.php?search=1067I&folder=AERO&lang=EN
DJDIT Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Być może 15cm3 Webra jest najmniejszym seryjnym silnikiem benzynowym: Który przy tej wadze (dolicz zapłon, pakiet, tłumik) nada sie najwyżej do piperków i innej masci trenerków. Jak by nie było jes to jakaś alternatywa dla osób które nie potrzebuja dużych mocy przy extremalnie niskiej wadze.
Janeczek Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Najmniejszy Benzyniak jaki znam to 2 cm? - tylko jedna sprawa- ciezko go dostac ....mam go , nazywa sie SYNCHRO (USA) i ma zintegrowany przerywacz i mini /micro swiece iskrowa ... Ale mysle ze szczytem Techniki sa jednak 4 suwowe 1 cm? silniki .... Janek P R Z E P R A S Z A M !! najmniejszy iskrowy to 1 cm? DOOLING !!! wykonany przez Szweda Arne Hende (zmarl przed 2 miesiacami) .........naturalnie mam ten silnik :faja: C U D T E C H N I K I !!!!!!!!!! a swieca ISKROWA(nie zarowa)-niesamowicie mala !....... Janek 8) SYNCHRO -ponizej A to ; DOOLING .61 1 cm? 1/3 wielkosci tego u gory -moge zrobic zdjecie do porownania... z wysokoscia zapalki...
piotr Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 http://www.arthobby.pl/index.php?page=8&prod_id=829 z tego co czytałem na temat silnika WEBRY to zapłon jest integralny z silnikiem, a wraz z tym gadżetem silnik wypada wprost rewelacyjnie wagowo, tylko cena jest zaporowa
instruktor Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Janku Ty lepiej napisz jakiego silnika nie masz :)
Marcinmb Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 Janku Ty lepiej napisz jakiego silnika nie masz :) ...Bedzie mniej pisania :roll: :lol2:
Janeczek Posted November 11, 2007 Posted November 11, 2007 No wiec Wam odpowiem: mam wszystkie ktore chcialem miec w dziecinstwie(po przeczytaniu ksiazki SCHIERA) ....ostatnim o ktorym marzylem byl AERO.35 Inline ten Motor mial uwienczyc moje zbieractwo ...jak dobrze pojdzie to bede go mial ... A tak, to juz tylko dopracowuje moja kolekcje -oczywiscie im wiecej sie temu tematowi przygladalem tym wiecej przekonywalem sie ze nie mozna miec W S Z Y S T K I E G O ! ale tez o wszystkim nie marzylem...z tego co mam jestem zadowolony gdy bede mial AERO to moge isc spokojnie spac.... Janek PS: na pewno bede dalej zbieral te Motorki bo zbierajac tyle lat stwierdzilem ze bez tego nie mozna zyc ...nie pomagaja Helikopterki ,Cessny ,TV,i inne pierdolki bez dlubania w Motorkach zycie jest nudne.... :?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.