Adam P. Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Ze sprawdzaniem, czy występują zapłony nie powinno być problemu, jednak z odróżnianiem zapłonu od kręcenia bez zapłonu już nie Moim zdaniem żeby ułatwić sobie trzeba by użyć dwóch sensorów-jeden do sprawdzania czy i z jaką prędkością się kręci, drugi do sprawdzania czy występują zapłony. Podejrzewam, że zaraz przy wylocie tłumika silnik nawet na niskich obrotach jest głośniejszy od szumów tła w locie. Bardzo się mylę?
buwi777 Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 Bardzo się mylę? Sorry, ale :lol2: :rotfl:
Major Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Temat mnie podpuszcza by napisac ze: daj czujnik temperatury, spalania stukowego, potem sonde lambde do tłumika, obrotomierz na piaste lub smigło, załóż przepływomierz, napisz program - a w zasadzie map-ę zeby wiedział jakie są spaliny, jakie spalanie , ile powietrza zasysanego, jaka temperatura (czy wzbogacis miesznakę, ew więcej powietrza, podłaczysz to pod potencjometr serwa, dalej sterownik zrobi swoje. Aaa,, i jeszcze jakis "onboard" komputer co by to zgłaszał błędy tych w/w czujników, no bo przeciez mussiz miec pewnosc ze nie zgasnie na wolnych obrotach. Bedziesz miał lepsza wersję OS 160 FX- FI. ja obecnie pracuje nad ukłądem co mi bedzie monitorował obroty , napięcie i temp z 2 cylindrów mojego Lasera 160 Vee. Problem z wolnymi obrotami rozwiązałem dając Pompę Perry i 5 % nitra. Więcej elektroniki mi nie trzeba, a to co bedzie miał bede i tak widział tylko na ziemi
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.