ali1983 Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 czy poza walorami estetycznymi (czerwony bardziej mi się podoba) i ceną jest jakaś różnica??? (nie mówię tu o danych technicznych,a o funkcji chłodzenia silnika => "turbo"???) http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_191&products_id=695 http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=8_192&products_id=2258
kojot Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Oba kołpaki są "turbo", czyli z chłodzeniem silnika przez wręgę (naprawdę dobra rzecz). Drugi jest po prostu cały aluminiowy. I sprawia wrażenie, że ma większy otwór nawiewowy.
samolocik Opublikowano 31 Lipca 2010 Opublikowano 31 Lipca 2010 Kołpak MP - zaciskanie na osi silnika poprzez dokręcanie nakętki od zwykłej śruby kluczem co nie jest zbyt kmfortowe ale dobrze trzyma oraz biała pokrywa kołpaka zakładana na wcisk (zdejmiesz podważając śrubokrętem), która w miarę dobrze siedzi ale po uderzeniu w ziemię trzeba jej szukać bo czasami spada. Kołpak Ray - zaciskanie na osi silnika śrubą imbusową za pomocą klucza imbusowego, wg. mnie troszkę gorzej trzyma niż w kołpaku MP co nie oznacza, że nie trzyma. Genealnie kołpaki porównywalne.
ali1983 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 dzięki. a jeszcze takie pytanie: kołpak ma 2mm oś do mocowania łopatki, a śmigło które założę 3,1mm. czy można rozwiercić otwory w kołpaku bez uszczerbku dla wytrzymałości ramion kołpaka??? oczywiście ośki łopatki zmienię na 3mm. ewentualnie proszę o odp.: śmigło ma być 8x4. jakie inne rozmiary mogę zastosować? 7,5x4, 8x5, 8x4,5??? przy 7,5x4 nic nie muszę kombinować.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.