Skocz do zawartości

35MhZ czy 2,4GhZ, Lama V4


sensei

dla początkującej osoby lepiej kupić Lamę V4 w wersji:  

20 użytkowników zagłosowało

  1. 1. dla początkującej osoby lepiej kupić Lamę V4 w wersji:

    • 2,4GhZ
      15
    • 35MhZ
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem totalnie zielony w tych wszystkich sprawach :?

planuję zakup ESky Lamy V4 i nie wiem która wersja jest lepsza

 

i takie jest moje pytanie. Co mam kupić, wersję 35MhZ czy 2,4GhZ

 

ew. jeśli ktoś miałby czas i chęci prosiłbym o plusy i minusy tych modeli

 

z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę powiedzieć, że zawsze mam problem - z jednej strony 13-to latek. W tym wieku człowiek z trudem łapie wiązanie butów. Z drugiej strony jednak "dorosłe" forum

Jak ulegniemy dyktatowi 13 i 14 latków, to się zdegradujemy. Z drugiej strony, może coś z tego wyrośnie. Bądź dobrym moderatorem i przesuń do piaskownicy. Niech dzieciaki sobie wyjaśniają.

 

Cóż, a i tak najbardziej winien ojciec :cry: To wyniki jego zaniedbań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem totalnie zielony [...]

Ok... nie wiem dlaczego tak się uparłeś na V4 ale WSZYSCY zaczynający od coax'iali wybierają V3. Jeśli nie chce Ci się grzebać na forach (nie tylko tym tutaj) to pooglądaj sobie chociaż na YouTube filmiki jak lata V3. Do tego b.dobra dostępność części zamiennych a nawet tunning'owych. Niestety nie wiem jak to wygląda w przypadku V4.

Co do nadajnika... mówi się że 2.4GHz to nowocześniejszy system ale tak jak ktoś napisał wyżej, przy tego typu modelach nie ma to znaczenia. Odpowiem za siebie... jeśli już musiałbym wybrać z tych dwóch to ja bym brał wersję 2.4GHz (jest chyba nawet ciut droższa, prawda?).

Lama i jej osprzęt nie jest taki do końca bez sensu... ludzie którzy się już tym nalatali konstruują z powodzeniem delty (poszukaj na forum jeśli chcesz dokładnie wiedzieć co to jest), przekładają elektronikę z Lamy i śmigają aż miło.