bubu2 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 MisRC,To elektryk źle powiedział. Jeśli wytrzymują 16A przy 400V, to przy niskim napięciu (12v) wytrzymałość będzie wielokrotnie mniejsza. Tylko lutowane, dobre złącza należy stosować przy małych napięciach. Dlatego, w samochodach styki przekaźników mają tak dużą powierzchnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ".Jest wtyk i gniazdo.,więc po co jakieś zamieszanie z kostkami :crazy:gniazda lutujesz do regulatora (nie zapomnij o osłonkach term.są w komplecie) :jupi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Tak by było najprościej, tylko wtedy regulator będzie "przyziemiony" do tylko tego silnika i odwrotnie. :ass: I jeszcze proszę o jedną poradę. Serwo do steru wysokości i kierunku, zamontować z tyłu kadłuba, koło statecznika, czy pod centropłatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Z tyłu, jeśli będzie łatwo wyważyć. Pod centropłat, jeśli za dużo będzie ważyć skompensowanie jego wagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek9932 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Okej, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.