PiotrW Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Witam Kupiłem mój pierwszy silnik spalinowy GMS .40 ABC-FN BB do Piper cuba 1720mm Airline. Założyłem do niego świecę, tłumik i śmigło. Kiedy obracam śmigłem to czasami w pewnym położeniu coś się blokuję i skrzypi i śmigło bardzo ciężko chodzi. Czy jest to normalne w nowych nie dotarych i nie odpalanych silnikach? Czy można bez obaw spróbowac to odpalic? Jak dzwoniłem do sklepu to sprzedawca powiedział, że to się dotrze ale mi wydaje się, że jest jakaś wada. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Tak ma być , cylinder jest lekko stożkowy jak zimny, dlatego w górnym zwrotnym punkcie się lekko zacina a nawet lekko poskrzypuje kiedy niedotarty. Po rozgrzaniu cylinder w górnej części (gdzie nagrzewa się bardziej) uzyskuje właściwy kształt walca i przestaje. Dotarcie też w niwelacji tego zjawiska pomaga. To taka technologia wykonania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-tech Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam. Mój MVVS też tak zaczynał. Wyjątkowo mocno spasowany mi się trafił. Trzeba uzbroić się w cierpliwość i docierać na zwiększonej ilości oleju. Najpierw na hamowni a potem już w modelu. [vimeo] [/vimeo] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmix Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam Oczywiście ,że tak ma być,dłużej pochodzi. Ja w swoim ASP 61 miałem to samo a po dotarciu chodzi jak złoto. Ale jak napisał woj-tech trzeba uzbroić się w cierpliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrW Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam Próbowałem odpalic i dotrzec ten silnik ale niestety nie zapalił. Kiedy zatkam przepustnicę maksymalnie i zaciągnę paliwa i próbuję odpalac to silnik chwilami zakręci i gaśnie. Regulacja obrotów niewiele pomaga. Silnik dośc długo leżał w domu i mój młodszy brat mógł pokręcic regulacją wolnych i wysokich obrotów. Jakie powinno byc wyjściowe ustawienie wolnych obrotów dla tego silnika? Podobno te silniki mają fabrycznie to ustawione więc jakie jest to fabryczne ustawienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrW Opublikowano 4 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Witam Silnik odpalił i został wstępnie dotarty. Kiedy wyreguluję silnik to z tłumika trochę pryska olej. Czy to jest normalne przy każdym wyregulowanym silniku czy jest on źle wyregulowany. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Dwusówy tak mają, wszystko jest w porządku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.