Pablo01 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Witam wszystkich. Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Chce zbudować latający model samolotu z silnikiem spalinowym. Jak mogę zdobyć plany lub kupić aby móc zbudować model? Od czego musze zacząć? Model najlepiej z II wojny światowej. Za pomoc z góry dziękuje.
michalman Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Spokojnie, spokojnie. Jeśli znajdziesz plany, poświęcisz trochę czasu i pieniędzy na jakiś spitfire czy coś, wydasz ok ~1000zł i do tego jeśli jesteś początkującym to powodzenia. Nacieszysz się tym modelem ~10sec. Zacznij od jakiegoś trenerka, latanie tylko z pozoru wydaje się łatwe. A po drugie nie pisz z Caps Lockiem. Planów szukaj w internecie. Na allegro możesz kupić. Pozdrawiam
Eski Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Witaj Po pierwsze to : Zacznij czytać Forum !! Pod Drugie http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=39 I po Trzecie tutaj znajdziesz pytania na wszystkie Twoje odpowiedzi jakie chcesz zadać http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=54 A jeśli tego nie znajdziesz przeszukaj jeszcze raz http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=54
Pablo_433 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 w sklepie MODELE MAX kupisz plany całkiem dobre i cos do swoich potrzeb dopasujesz
Konrad_P Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Proponuje kupić gotowca z pianki np. Easy Star. Nauczyć sie latać a dopiero brać się za budowę. Ja 2 lata temu zaczynałem od bardzo prostego szybowca Guppy. Też myślałem, że bez problemu dam rade, zwłaszcza że w młodości popełniłem kilka modeli. I jakie było moje zdziwienie gdy skrzydła wyszły zwichrowane a kadłub przekoszony. Samoloty spalinowe są szybkie i dla niedoświadczonego pilota to lot jakieś 5s no max 10s. Piankowe elektryki są wolniejsze przez co latwiej się nauczyć.