Skocz do zawartości

[P] GDZIE SZUKAĆ LUB KUPIĆ PLANY BUDOWY SAMOLOTU


Pablo01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość. Chce zbudować latający model samolotu z silnikiem spalinowym. Jak mogę zdobyć plany lub kupić aby móc zbudować model? Od czego musze zacząć? Model najlepiej z II wojny światowej. Za pomoc z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, spokojnie. Jeśli znajdziesz plany, poświęcisz trochę czasu i pieniędzy na jakiś spitfire czy coś, wydasz ok ~1000zł i do tego jeśli jesteś początkującym to powodzenia. Nacieszysz się tym modelem ~10sec.

 

Zacznij od jakiegoś trenerka, latanie tylko z pozoru wydaje się łatwe.

A po drugie nie pisz z Caps Lockiem. Planów szukaj w internecie. Na allegro możesz kupić.

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

 

Po pierwsze to :

 

 

 

Zacznij czytać Forum !!

 

 

Pod Drugie

 

http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=39

 

 

I po Trzecie tutaj znajdziesz pytania na wszystkie Twoje odpowiedzi jakie chcesz zadać

 

http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=54

 

 

 

A jeśli tego nie znajdziesz przeszukaj jeszcze raz

 

http://pfmrc.eu/viewforum.php?f=54

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje kupić gotowca z pianki np. Easy Star.

Nauczyć sie latać a dopiero brać się za budowę.

Ja 2 lata temu zaczynałem od bardzo prostego szybowca Guppy. Też myślałem, że bez problemu dam rade, zwłaszcza że w młodości popełniłem kilka modeli.

I jakie było moje zdziwienie gdy skrzydła wyszły zwichrowane a kadłub przekoszony.

 

Samoloty spalinowe są szybkie i dla niedoświadczonego pilota to lot jakieś 5s no max 10s. Piankowe elektryki są wolniejsze przez co latwiej się nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach