intrep1d Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Dotarły elementy wiec zacząłem składanie oto kilka fotek może ktoś coś podpowie co można by poprawić. Czekam jeszcze na silnik i zaczynam montownie elektroniki serwa w skrzydłach już są wybrałem wariant po seriwe na lotke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qbatus Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Oj z tym węglem w kadłubie to przegiąłeś Po co go tak go łukiem wkleiłeś? Jest cały czas naprężony i przy byle kraksie, co w ESA zdarza się często będzie Ci wyskakiwał. No i nie przewidziałeś miejsca na pakiet. Węgiel idzie w takim miejscu, że będziesz miał kłopot w umiejscowieniu go i wyważeniu modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrep1d Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 Pakiet zmieszczę a węgiel wkleiłem w ten sposób za radą kolegów z forum zboczymy czy sie sprawdzi właśnie ma lepiej przekazywać energie przy uderzeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qbatus Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Owszem, takie wklejenie węgla teoretycznie powinno zwiększyć elastyczność kadłuba. Ale jeśli wkleiłeś go na całej długości na CA (a pewnie tak bo UHU Pro by go tak nie utrzymał) to jest on usztywniony i w ogóle nie będzie pracował, wręcz przeciwnie, cały czas jest naprężony i bardziej podatny na złamanie. Ale skoro ktoś Ci tak doradził, to pewnie była na ten temat jakaś dyskusja w której nie brałem udziału, więc patent może sprawdzony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrep1d Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 nie było dyskusji ponieważ rozmowa była na priv ze względu na moje pytania w innym http://www.pfmrc.eu/viewtopic.php?t=31811 wątku które zostały uznane za powtarzające sie wiec resztę kierowałem na priv ale teraz jest okazja aby o zaletach i wadach tego rozwiązania podyskutować ja wypowiem sie po pierwszym kecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miszczu Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Oj z tym węglem w kadłubie to przegiąłeś Po co go tak go łukiem wkleiłeś? Jest cały czas naprężony i przy byle kraksie, co w ESA zdarza się często będzie Ci wyskakiwał. No nie wiem... ja od mojego drugiego modelu ESA we wszystkich mam węgiel wklejony po łuku (tylko, że w dół) i od tego czasu ani razu mi węgiel z kadłuba nie wyskoczył z kadłuba, a gdy był prosty to zdarzało się często. Takie wygięcie pręta daje "ukierunkowanie" siły przy uderzeniu, ponieważ węgiel chce zapracować w stronę wygięcia i przekazuje energię na EPP a nie jak w przypadku prostego wyskakuje z kadłuba. Przynajmniej tak zauważyłem z doświadczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrep1d Posted November 19, 2010 Author Share Posted November 19, 2010 Witam po dłuższej przerwie ponieważ na hobby mam tyle czasu ile mam dopiero niedawno dokończyłem budowę i oblatałem model niestety z malowania nie jestem zadowolony chciałem zrobić malowanie pustynne ale wyszła czekolada mleczna z białą wiec nie pozostało mi nic jak pomalować całość na brązowo oto efekty przed i po metamorfozie mam nadzieję ze was trochę rozbawię to tyle o estetyce model lata fajnie jednak pilotowi przydał by sie mały upgrade a na pewno sporo treningu Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrian06adik Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 "krówka" wyglądała ciekawiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrep1d Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 Następne będą bardziej realistyczne mam zamówione kolejne dwa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelikan1500 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 To skoro czekasz już na następne modele to możesz również zaoszczędzić na serwie od lotek bo możesz zrobić sterowanie na jednym serwie, gdyż lotki masz wycięte po całej długości połówek skrzydeł. Dwa serwa montujemy jak mamy skrzydła z centropłatem lub z lotkami wycinanymi od połowy długości połówki płata. Zobacz na moją galerię gotowych modeli www.aircombatmodeleepp.republika.pl znajdziesz tam również przykłady zamontowania osprzętu w różnych modelach. Malowanie ala MILKA było całkiem , całkiem . Link to comment Share on other sites More sharing options...
intrep1d Posted November 22, 2010 Author Share Posted November 22, 2010 pelikan1500 imponująca kolekcja zastosowałem dwa serwa głownie dla tego żeby uniknąć uszkodzenia przy lądowaniu gdy serwo znajduje sie pod skrzydłem lub rozdzierania modelu kiedy jest zabudowane w kadłub a mimo to zostało uszkodzone. Poza tym czytałem opinie ze przy dwóch serwach lotki szybciej reagują wiec zdecydowałem sie na takie rozwiązanie. Będą kolejne modele wiec przetestuje inne rozwiązania szczególnie ze przekonałem sie jak trudno jest mocno uszkodzić ESA Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteor Posted November 28, 2010 Share Posted November 28, 2010 Posprzątałem temat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.