Skocz do zawartości

Chcę kupic samochód RC, a jestem zielony :D


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich Serdecznie!!

 

Tak więc zarobiłem sobie, mam około 700 zł i chciałbym sobie kupić jakiś samochodzik RC. Mam wiele próśb do was!!

 

1. Jaki model byłby dla mnie najlepszy, ja chcę najlepiej jakieś buggy (jazda w terenie) i właśnie nie wiem, czy lepsze będzie dla mnie elektryczne, czy może spalinowe. Maksymalna osiągana prędkość ma znaczenie, poza tym na co zwracać szczególną uwagę przy wybiorze?

 

2, Trzeba się jakoś specjalnie znać na tym i czy zdalnie sterowane samochody często się psują? Jak drogie są ewentualnie części zamienne i czy są one szeroko dostępne?

 

3. Jaka aparatura, co wybrać, czy może już złożony, czy lepiej samemu go złożyć?

 

4. Marka ma duże znaczenie nie wiem np Nikko, Tamiya??

 

5. Ostatnio odwiedzałem niemiecki eBay i tam ceny takich pojazdów są o wiele niższe, czy opłaca się kupować takie zabawki za granicą, czy może są w Polsce one równie tanie (choć jak szukałem to w Polsce są one dużo droższe)...

 

6. Co do ewentualnego późniejszego tuningu czy takie części są drogie i czy opłaca się kupić nowy czy już używany samochód RC. Opłaca się w ogóle takie coś tuningować i czy trzeba się dobrze znać na elektronice by ewentualnie dokonać jakichś zmian?

 

7. Oto moja ostatnia prośba a mianowicie proszę o ewentualnie linki do modeli, albo nazwę, typ, model itp, żebym sam mógł sobie poszukać.

 

 

Z góry dziękuję!!

 

mój nr gg to 2521177 Pisać całą dobę hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety eksploatacja samochodu rc wychodzi dużo drożej niż samolotu, i właśnie o to chodzi że bardzo często się psują :?, a części są drogie.

Brat kupił w tamtym roku Savaga i do tej pory więcej w niego włożył na naprawy niż nim jeździł.

Nie polecam samochodów :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach