Skocz do zawartości

Zielony szuka


Zgrywus

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję modelu gotowego do lotu łatwy w obsłudze i całkowicie dla zielonego. Najlepiej gdyby to był elektryk. W temacie rc jestem zielony i nic nie wiem na temat ich budowy (a szkoda myśle, że stąd sie dużo dowiem) potrochyu już zrozumiałem co do czego ale nie mam pojęcia co bra pod uwagę przy zakupie danych podzespołów :(. Często mówicie o symulatorach skąd je wziąść?? Jaki jest najlepszy??

 

I proszę o wyrozumialość modele rc bardzo mi sie podobają a nic nie wiem dlatego ak dużo pytań :)

 

Proszę o jakieś rady

 

A tak na marginesie to poszukuję nauczyciela który nauczyłby mnie takich rzeczy i wogóle jak obchodzić się z samolotem itp itd (najlepiej z Zamościa lub z jego okolic )

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak mówisz iż zielony jesteś to przydałoby się troszkę poczytać. Wiem iż czytanie czasami jest trochę "bolesne" no ale cóż - nikt nie mówił że RC jest proste. :)

 

Proponuję trochę lektury na początek - wbrew pozorom - prędzej czy później na pewno Ci się przyda :)

 

Ogólne informacje na temat elektroniki w modelach RC

 

Nauka pilotażu modelami RC - Przegląd techniczny

 

Od czego zacząć?

 

Ogniwa Ni-Cd i Ni-MH

 

Ogniwa Li-Po

 

Oczywiście tego jest sporo więcej... :)

 

Oczywiście podane strony mają podstrony więc czytania... sporo. :) Miłej lektury a w między czasie pytaj. Pamiętaj że jak będziesz zadawać konkretne pytania to i takie odpowiedzi będziesz otrzymywać.

 

No i trochę o symulatorach

 

Do modeli samolotów polecam AeroFly. Opisy i linki znajdziesz na stronie powyżej. Zajdziesz też schematy połączeń komputera z aparaturą - oczywiście możesz skorzystać z kabli które można kupić w sklepach modelarskich.

 

Symulator FMS jest darmowy lecz nie co przestarzały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek: