Pablo_433 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 wejdż na strone www.oldgliders.com i nawet kupisz w wersji ARC KOMARA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milo Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Byłem nie raz, i nie raz podziwiałem wyroby Binia, niestety dla mnie nie do przełknięcia ta oferta ze wzgl logistyczno - organizacyjnych. Naprawdę piękne modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Pięknie :wink: :wink: Szkoda , że nie mogłem być :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Jeszcze kilka ujęć z innej kamery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-a Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 U was tez padalo :twisted: :? :wink:? Przypomnialo mi sie powiedzenie-dowcip mojego autorstwa: -Po czym mozna poznac aeromodelarza RC? Po wiecznie zabloconym samochodzie :lol2: . A tak w ogole to czad. Te ujecia z kokpitu Komara...myslalem, ze to ja lece ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Filmik zwłaszcza z kabiny jest rewelacyjny. Ciekawe czy ktoś jeszcze żyje , kto pamięta taki widok z autopsji. Tylko dla szybownika nie widzieć holówki z kabiny to masakra.... Czy jest jakiś powód dlaczego się lata modelem dużo wyżej od samolotu więc inaczej niż w rzeczywistości? Do takiego lotu na holu świetny byłby system FPV w szybowcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Powodów jest bardzo wiele lecz główny powód jest banalny, z ziemi trudno ocenić czy szybowiec znajduje się w osi holówki w związku z tym odchyłki jego od kursu powodowały by utratę sterownia w modelu holującym gdyż szybowiec ciągnął by za usterzenie modelu holującego (już to przerobiliśmy i źle się skończyło ). Szczegulnie odczuwalny jest ten problem, gdy szybowiec ma masę równą lub większą od holówki, w przypadku holowania szybowca o masie 5kg za modelem 19kg i zapasem mocy niema to większego znaczenia. Drugim argumentem jest widoczność elementów zestawu kiedy patrzymy na nie z tyłu i nie zlewa się szybowiec z holówką w jedną całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Dzięki za wyjaśnienia. Poza modelarstwem latam zarówno szybowcem jak i samolotem holującym więc byłem ciekaw jak to jest w przypadku modeli. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniek Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ten piękny Komar trafił na rynek wtórny info na stronie portalu http://attp.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.