Skocz do zawartości

Jaki silnik do Sbach342 2,26m


Rekomendowane odpowiedzi

Steinbach 342 ef3m/axar/golwing na 50cm3 , mam problem ze zdjęciami (jak zamieścić) oraz z reklamacją u pana Jakuba (z tego względu nie dałem na razie tego jako tematu, bo pewnie stwierdziłby to jako chwyt poniżej pasa w trakcie negocjacji) :-(

Do zasilania 4 cele 1800mAh sanyo sub C, serwa blue bird ,na kierunek HD1201, odbiornik spektrum, rewers elektroniczny na wysokość. W komplecie jest kołpak ze śrubą pod DL/DA, miało być kompozytowe (węglowe?) podwozie a jest aluminowe :-( . Dokupiłem orczyki węglowe i koła kavana (oryginalne są delikatnie mówiąć przeciętne). Owiewek kół nie montuję. Przedłużki Hiteca, wyłącznik jr lub graupner. Zastanawiałem się nad silnikiem moki 210 ale wtedy problem z mocowaniem kołpaka oraz 20% oleju idącego na poszycie, przód też mógłby być zbyt lekki. Zasilanie modułu i wyłącznik nie sprecyzowane. Na razie zmontowałem podwozie (bo trudno mówić tu o budowie modelu). Poszukuję też Miss Piggi i dowódcę świniolotu na pasażerkę i pilota :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Serwa Blue Bird i HD to dwie firmy na których niestety się zawiodłem i nie polecam, bo przygody nie są za ciekawe.HD samo zmienia neutrum i drży po pewnym czasie. Blue birdy miałem i najpierw mi zwalniały potem padły całkowicie u kilku użytkowników forum potwierdziło się, to samo wystarczy czytać tematy.Do takiego samolotu 50cc daj Hitec, JR lub Futaba. Oszczędzanie na serwach to największa głupota i błąd jaki można popełnić.

Układ do rewersu też potrafi przejąc jakiś tam prąd sprawdziłbym czy wytrzyma w tym modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja do załogi też proponuję serwa HS i JR bo sam takich używam...

 

U mnie w yaku 55M axara siedzą: L- HS 5645MG, W- 5645MG, K- JR DS891.

 

Ostatnio były jeszcze w Modelemax po 149 pln najtaniej w RP :D ale się im chyba skończyły :cry:

 

Co do HD :evil: to jeden yak już poszedł w las bo się zblokowało a u mnie w yaku wysypało sie po sezonie......

 

No ale decyzja do Ciebie należy..... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby model poleciał za rok to mógłbym powiedzieć coś więcej o savoxach, bo siedzą w nieoblatanym jeszcze przeze mnie modelu. Co do wrażeń z tego jak działają na ziemi to rewelacja, chodzą jak szalone i są bardzo precyzyjne. Hiteki na dłuższej dźwigni nie reagują tak precyzyjnie na trymer jak savoxy. Oczywiście jedne i drugie to serwa cyfrowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę polecić savoxy. Wprawdzie mam z nimi doświadczenia w modelu ic8 buggy ale jednak przejeździły cały sezon w modelu. Dobrze trzymają neutrum a i luz międzyzębowy nie jest zauważalny w przeciwieństwie do hiteców których używaliśmy w poprzednich sezonach tj. 5945mg i tych najmocniejszych tytanowych wielkości standard (w tych koledze dwa razy spłonęła elektronika). Dodatkowym + savoxów jest niższa waga.

Nic tylko kupować :)

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chwalicie Savoxy, jedziecie po HD a gdzieś tu na forum było, że Savoxy i Power Hd to jedno i to samo tyle, że w innych obudowach. Nie pamiętam czy to się tyczyło konkretnych modeli czy wszystkich, może to ktoś potwierdzić albo zanegować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miały być BMS-621MG 6,4/7,2 kG/cm i przyjdzie mi zbierać kasę na serwa? Widziałem cyfrowe hiteki HV na TH na 2s li-po po jakieś 55$, ew 645MG po99pln? Cyfrowe rozwiązałyby sprawę rewersu na jednej połówce steru wysokości. Ten samolot robi sięc coraz droższy , pewnie będzie tak drogi że będę bał się nim latać :cry: Dobrze ,że chociaż odbiornik pozostał bez krytyki :wink:

 

Zdjęcia, które udało mi się sfotosikać:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9df3765845145358.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38f52d962ba7d092.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0278787c3396d678.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a46d0795569ae087.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f63bf63850c4246e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85c084f080c8b888.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a0bc079c0bded71.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0d852681fb175cb3.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Prace powoli postępują, zamontowałem ster kierunku, wszystkie serwa na lotkach i wysokości, silnik, wycięłem maskę pod silnik (trochę ją poprawiłem ale nadal nie chce wejść? Chyba przetnę ten pierścień do mocowania do kadłuba, może wtedy raczy się odkształcić prawidłowo). Mam 2 pytania kierunek pull-pull ma mieć skrzyżowane linki? Drugie podkładki sklejkowe pod silnik przykleja się do firewala czy tylko skręca w śrubie (jak podkładkę)?

PS. Zakupiłem karister na alledrogo , gdzieś mi się schowały wręgi pod niego :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.