Srv40 Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Moim zdaniem temat jest bardzo pożyteczny. W Polsce silniki odrzutowe nie są popularne ze względu na cenę i dostępność. Za to modele w nie wyposażone są niesamowite. Śledzę ten wątek z zapartym tchem i nadzieją, że może kiedyś, w odległej przyszłości dane mi będzie posterować takim cackiem. Cieszę się, że ktoś się tym zajmuje.
medyko Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Dlaczego ten VIPER JET ma być za trudny w pilotażu ? Myslę ze kolega Arkos (którego przy okazji pozdrawiam) za bardzo Cię wystraszył . Jesli rzeczywiście masz spore doswiadczenie , a szczególnie gdy latałeś modelami wyposażonymi w klapy, to dasz sobie spokojnie radę...Z autopsji wiem że pierwszy start i lądowanie są oczywiście trudne. Ale tylko i wyłącznie z powodu strachu przed nowością, innego dzwięku spod maski itd ...Poczujesz sie trochę tak jak przed pierwszym wogóle samodzielnym lotem , jeśli mialeś wtedy nogi jak z waty to przypomnisz to sobie po raz drugi. Sam natomiast model który wybrałeś nie wygląda mi na przecinaka w czystej postaci, widać wyraznie że profil jest dość gruby co powinno być gwarancją przy niskiej predkości tak jak w naszych skorpionach ,które tylko agresywnie wygladają a w rzeczywistości są też trenerami ! Profil 18% grubości...ogromna powierzchnia wysokości. Jest też wersja Viper'a z napędem EDF od Tomahawk, model 1,1m lata doskonale w każdym wymiarze predkości! Dlatego bez obaw :wink: pozdrawiam!
darek.3333 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Temat bardzo ciekawy - podłączam się w celu śledzenia. :wink:
qba Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 może dział do Jetów? opisalibyście swoje modele w oddzielnych tematach? podrzucił pomysł kilka dni temu Wojteq, a widzę że może mieć to sens już teraz.
medyko Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Jesli o mnie osobiście chodzi to oczywiście jestem za. Natomiast jestem też nowy na forum więc może moja tu opinia nie jest obiektywna ale wydaje mi się że w tematach brakuje rzeczywiscie ''czegoś'' gdzie można poczytać tylko o jetach o tym co z nimi powiązane ?
wichercat Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Miałem to zaproponować bardzo dobry pomysł w szczegolności kupno jeta to proces wymagający przemyślenia [k€] :devil: i warto mieć w jednym miejscu kompedium wiedzy szczegolnie w tak młodej dziedzinie w Polsce..
piotr jet Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam. Dla chcących trochę zgłębić temat"jetów" polecam: -JetMag (w języku niemieckim) -Radio Control Jet International(język angielski) wyd."Traplet" Niedostępne w EMPIKU!!! Tylko prenumeraty :evil: Obydwa czasopisma opisują niekoniecznie równolegle bieżące i przyszłe imprezy jetów,nowinki techniczne turbin,elektroniki pokładowej,modeli pojawiających się na rynku oraz reportaże ze zmagań przy wykańczaniu modeli do lotu(z zestawów) Ogromna encyklopedia wiedzy pomagająca nie popełniać wielu błędów,modelarze opisują zmagania z modelami z zestawów aż do pierwszego lotu a czasem kraksy
RobertK Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 może dział do Jetów? opisalibyście swoje modele w oddzielnych tematach? podrzucił pomysł kilka dni temu Wojteq, a widzę że może mieć to sens już teraz. Chciałbym nadmienić że jakiś czas temu też to proponowałem...
RobertK Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 Odnośnie nowych jet projektów Iskra opracowana przez kolegę piotr jet Kuba jaka decyzja???
wichercat Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 To co otworzyć taki dział? im dłużej zwlekać będziesz tym więcej porządków później zobacz jak się to rozwija - chyba starczy argumentów :wink:
vader Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam To i ja coś od siebie dorzucę: Hot Spot z napędem pchającym silnik OS91 VRDF, treningówka przed turbinką (obok widoczny model Roberta)lotnisko w Ułężu Mig- 15 i F-15 w budowie I oczekujący na oblot ( mam nadzieję na dniach )Mirage 2000 z silnikiem Frank TJ67 :jupi: No Piotrze kawał dobrej roboty , a to obok to nie Jurasic? Solainer będzie dobrze :jupi:
qba Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 jest potrzeba jest dział, zobaczymy z moderatorem działu jeszcze ;] jaka nazwa? co zmienić?
piotr jet Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 hejka Paweł!~Tak to obok to Jurassic małe porówna nie do Iskry 1:5. Widzę że z Mirage "poszłeś jak burza" Gratulacje!!! U mnie pewnie dalej obrastał by kurzem :rotfl: Eeeee to moja 15 bardziej zaawansowana wkleiłem wręgi zamocowałem dziób,schubrohre i podwozie czekam na płaty i stateczniki tylko Robert musi mi podesłać pliki na "laserek" Robert "dzyndzoliłem"do Lucjana "coby" się też "troszku" pochwalił
vader Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Hej Zostaw laserek i dawaj wyrzynarką, nie ma na co czekać. :devil:
piotr jet Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Za stary i za leniwy jestem :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: a na poważnie po całym dniu tyrki nie chce mi się :evil:
vader Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 A tak swoją drogą to kawałek fajnego modelu z tej iskry będzie, nie mogę się doczekać. Podaję link do prostego trenerka http://www.btemodels.com/r54.html
piotr jet Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Niedługo podwiozę do Roberta to sobie PODOTYKASZ :rotfl: :rotfl:
RobertK Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 A jeśli już doprowadzimy swoją turbinę do takiego stanu :cry: Ten człowiek nam pomoże http://www.ukpraezitec.de
Rekomendowane odpowiedzi