plastus1970 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam szanownych kolegów :-) Zbudowałem mojego RWD 5 i chciałbym prosić o pomoc w oblataniu moich doświadczonych kolegów z okolic Sosnowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Galileo Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 <empty> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 A jakie masz doświadczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastus1970 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Nie mam doświadczenia. Tylko symulator :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_Max Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jeżeli odległość nie straszna to polecam przyjechać do Gliwic na lotnisko aeroklubowe. Tam od rana w sobotę i w niedzielę na pewno znajdziesz nie jedną osobę która pomoże, oczywiście jeżeli pogoda pozwoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Dasz rade, wyważ odpowiednio model. Naładuj akumulatory, idź na trawiastą łączkę. Potem trochę sie pobujaj po ziemi, wykonaj kilka skoków po kilka metrów, na wysokości 15 cm, przy okazji wytrymuj model. Potem wróć do domu, przemyśl wszystko. Przeanalizuj, naładuj akumulatory i w powietrze. Oczywiście w warunkach zupełnie bezwietrznych, przy zachodzie słońca. Ja tak się uczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...