sudik Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Firmą jest dobrą, lecz miałem jeden ich pakiet i się strasznie zawiodłem. Padł po nie całym sezonie używania w motoszybowcu i lekkim akrobacie. Za zdecydowanie mniejszą kasę możesz kupić lipole np. turnigy.
Spanner Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 A może ktoś kto ma minimaga powiedzieć ile tam jest miejsca na wyposażenie? A jeśli chodzi o wymianę silnika na 3F to dużo jest z tym roboty? trzeba coś przerabiac czy wystarczy zamocować
Marcin K. Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Policz sobie wage modelu pustego, wyposażenia jakie mu włożysz. Czesto piszą wage pustego modelu i gotowego do lotu. Znasz sume wagi pustego+ oprzet to teraz odejmij to od wagi gotowego do lotu i masz optymalna wage akumulatora. Ja uzywam rakiety 3emodel. Moze nie sa super jakości ale do taniego elektryka starcza. Zaden jeszcze mi nie wybuchł czy chociaz puścił dymek. 3 lata bawie sie w lipol i Zadnych problemow. Ladowarke proponuje turnigi accucell 6. Uzywam takiej od kilku miesiecy i jestem bardzo zadowolony. Silnik dobierz do wagi modelu gotowego do lotu. Lepiej tez troche z zapasem. Regulator dobierz do silnika tez dobrze jak by mial troche zapasu A.
Spanner Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 czy ten pakiet będzie dobry? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6604
darek.3333 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Ja tylko dorzucę do dyskusji o mode, że gdybyś chciał latać potem czymś większym niż modele (np. szybowce) to mode 2 jest najbardziej "lotniczy" :wink: Wtedy prawy drążek aparatury symbolizuje drążek normalnego samolotu a lewy gaz i orczyk steru kierunku. (dźwignię gazu w samolocie też masz pod lewą ręką). Mój kolega po wypadku mając niedowład w nogach tak przerobił sobie szybowiec (a w zasadzie fabryka na jego zlecenie) , że dodatkowo ma dźwignię pod lewą ręką do steru kierunku - czyli dokładnie mode 2 w dużym lataniu.
Piotrek9932 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 darek.3333 -pare pytań, Na własne życzenie mu przerobili szybowiec? Ile go to kosztowało? Za czasów jeszcze polskiego SZD ? Z niedowładem w nogach, GOBL pozwolił mu latać? Jaki to szybowiec?
darek.3333 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 darek.3333 -pare pytań, Na własne życzenie mu przerobili szybowiec? Ile go to kosztowało? Za czasów jeszcze polskiego SZD ? Z niedowładem w nogach, GOBL pozwolił mu latać? Jaki to szybowiec? Tak na własne życzenie mu przerobili (a w zasadzie za jego własną kasę). Szybowiec w komplecie kosztował go 110 000 Euro - jest to kwestia tego roku - odebrał go bodajże w lipcu. Szybowiec to Discus z silnikiem dolotowym. Co do badań to wykonali indywidualny program badań i dopuszczenia i nie był to na szczęście GOBLL, który już nie ma monopolu na badania lotniczo-lekarskie. A pilot ma nalatane coś około 1400 godz. i muszę to sprawdzić ale już na dniach będzie sobie latał w Afryce .
Piotrek9932 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Niektórzy to mają farta.. Afryka, Discus, nalot też niczego sobie. Gorzej jak by został zmuszony do skoku ratowniczego.. darek.3333 dzięki wielkie za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.