Skocz do zawartości

Jaki zasilacz do Graupnera mx12


Marcjano

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem początkującym modelarzem całkiem zielonym jeśli chodzi o sprawy prądów, polaryzacji itp. :/ stąd moje pytanie. Na tą chwilę nie mam wolnej gotówki by zakupić ładowarkę procesorową, a potrzebuje jakiegoś źródła ładowania na ten czas nie ukrywam, że w miarę taniego do aparatury z pakietem graupnera NiMH 8nh-1700 TX. Czy którykolwiek z zasilaczy na tej stronie : http://www.elstat.pl/ będzie się nadawał, czy w ogóle da się zaadoptować zasilacz do takiego celu. Przepraszam jeśli pytanie jest banalne, ale nie chce zaczynać przygody z modelarstwem od złego doboru zasilacza i narażania się na głupie straty. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem instrukcję wcześniej i bez dodatkowego dokupywania przewodów dodatkowych kosztów) z graupnerowskich ładowaerk pasują dwie minilader 2 którego w necie nie mogłem zanaleźć, no i wspomniany multilader 3 który kosztuje w granicach 90zł a obsługuje tylko ogniwa NiCd i Nimh dokładając do tego 70zł mogę kupić już Raytronic C10, a chodzi mi o rozwiącanie na miesiąc góra dwa więc najtańsze z możliwych, a póżniej myśle, że kupie wspomnianego Raytronica który obsługuje już różne rodzaje pakietów. Myślę, że skuszę się na ładowarkę wspomnianą przez Radka, tylko jeszcze jedno pytanie czy tam trzeba zmieniać polaryzację do tego graupnera, jeśli tak czy tu chodzi tylko o przecięcie kabelków i połączenie ich odwrotnie ?? łopatologiczne pytanie, ale nie mam bladego pojęcia jeśli chodzi o te sprawy więc wolę się zapytać niż coś źle zrobić i płakać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach